Mikä oli teidän paino ennen ja jälkeen raskauden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen raskautta 48,5kg (pituus 162) ja nyt 2kk synnytyksestä 51kg. Parhaimmillaan painoa oli 61kg. Ja enempää ei kyllä tarttis lähteä nyt, mutta imetys on minulla tehokasta, liiankin, tuossa painon tippumisessa.

[QUOTE="Huoh";25482079]Niiiiiin tuttua! Mulla kans tissit kasvo ihan silmissä, perse ja reidet leveni niin että vanhat housut alkaa puristamaan nykyään jo nilkkojen kohdalla :D Mutta ihmekkös tuo on ku dominoja menee enemmän ku leipää... No eiköhän tuo painoki ala putoamaan ku alkaa tuo lapsiki liikkumaan :)[/QUOTE]

Mä en edes sinänsä syö paljon mitään, mitä nyt oletan kuluttavani, sen syön :D Meillä toi lapsi liikkuukin jo, mut eipä tässä näytä mitään muutosta tulevan, ellen ala kunnolla rehkiin. Jännä vain, miten koskaan aiemmin ei ole mitään vastaavaa painon nousua ollut :/

Ennen raskautta 63kg, laitokselle mennessä 80kg, nyt vauva 2,5kk ja painan 62kg.

Olen todella tyytyväinen, ettei jäänyt kiloja raskaudesta. Ja saa syödä nyt reilusti, kun imetys tuntuu minulta todella vievän kiloja. Muutama kilo saa mun puolesta vielä vaikka lähteäkin, mutta ei sen enempää.

[QUOTE="marjaana";25481853]Itse painoin ennen raskautta 65kg, 7kk synnytyksen jälkeen 56kg. pituutta minulla 165cm ja raskauskilojakin tuli komeat 16. Eikös ole aika hyvin :) Mites teillä?[/QUOTE]

Ennen raskautta 63,5 ja raskauden jälkeen 63,5. Kiloja tuli raskauksissa 20kg ja 15 kg.

Olen normaalipainoinen. Kaikissa raskauksissani olen palanut laitokselta lähtöpainossa ja koko imetysajan ja sen jälkeenkin paino on pysynyt samana. Minulle vaan tuntuu sopivasti syöminen olevan luontaista.

[QUOTE="minä";25482289]Olen normaalipainoinen. Kaikissa raskauksissani olen palanut laitokselta lähtöpainossa ja koko imetysajan ja sen jälkeenkin paino on pysynyt samana. Minulle vaan tuntuu sopivasti syöminen olevan luontaista.[/QUOTE]

Minulla ainakin synnytyksen jälkeen tuli kauhea turvotus joka kesti kunnes imetys lähti kunnolla rullaamaan, sen takia oli reilummin painoa synnytyksen jälkeen vrt. lähtöpainoon. Söin myös sopivasti imetyksen aikana ja join tarpeeksi nestettä, silti paino putosi. Ja hormonit toimivat ilmeisesti hyvin vielä jonkin aikaa imetyksen jälkeenkin, kun ihan samanlaisilla sapuskoilla kuin olin raskauden ajankin, niin putosi raksuden jälkeen 20kg.. Hormonitkin vaikuttaa, turvotus, imetys yms.. ei pelkkä syöminen.

176cm pituutta, lähtöpaino 59kg, paino pojun syntyessä tais olla 73kg, paino synnäriltä lähtiessä 64kg ja muutamassa viikossa 54kg...... nyt palattu siihen 59-60kg linjaan, poika HUOMENNA 1v :heart:

Njaa taisin aiheesta eilen kirjoittaa blogiinikin. Ennen raskautta 48.9kg, jälkitarkastuksessa 49.8kg ja 5kk synnytyksen jälkeen 52kg. Nyt "laihis" päällä ja 6kk synnytyksestä paino 50kg. Kilon ku vielä sais pois :)

Yhteistyössä