Elämäntaparemontti, nyt hyvä mieli :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Dina

Aktiivinen jäsen
24.10.2009
6 249
0
36
Ennen raskautta painoin 65kg, ja viimeisilläni raskaana 84kg, herkut maistui jne. Ja tapa jäi päälle, synnytyksen jälkeen paino tippui 10kg, ja loput ylimääräiset jäi, eikä lähtenyt mihinkään.

Huhtikuun alussa painoin n. 73kg, ja päätin laittaa elämätavat remonttiin. Herkut jäi pois, tilalle tuli lenkkeily iltaisin puolesta tunnista tuntiin, ja hiilarit alle 40g vrk. Tänään vaaka näytti 64,5kg.

Olen niin tyytyväinen itseeni.

Hienoa! Onnittelut!
Elämäntaparemonttia itsekin työstän, tällä hetkellä vielä melko tiukalla kaavalla. Neljä viikkoa nyt menny ja painoa lähteny tasan 10kg, jihuu!! =)
Vielä pitäs jaksaa toiset kymmenen saada pois, ja kuukauden vedän vielä erittäin tiukkaa linjaa, sitte alan hölläämään (sallin siis sitte myös satunnaiset herkut) ja tavotteena että se 10kg (tai ehkä jopa 15kg) olisi lähteny sitten ensi kevääseen mennessä!!
Ihanaa kun hoikistuu!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kateeks käy :snotty:

itseasiassa tosi vähillä ponnisteluilla tää on tapahtunu. Se vaan vaatii itseltä sen asenteen, ettei mitään ylimääräistä laita suuhun. Välillä toki oon herkutellu, oon syönyt jätskiäkin monena päivänä, mutta sitten täytyy pitää kulutuksesta huoli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa! Onnittelut!
Elämäntaparemonttia itsekin työstän, tällä hetkellä vielä melko tiukalla kaavalla. Neljä viikkoa nyt menny ja painoa lähteny tasan 10kg, jihuu!! =)
Vielä pitäs jaksaa toiset kymmenen saada pois, ja kuukauden vedän vielä erittäin tiukkaa linjaa, sitte alan hölläämään (sallin siis sitte myös satunnaiset herkut) ja tavotteena että se 10kg (tai ehkä jopa 15kg) olisi lähteny sitten ensi kevääseen mennessä!!

onnea, hieno saavutus! On totta tosiaan ihanaa, ja kaikista ihaninta tää hyvä olo. Ei oo enää pääkipeä, jaksaa paljon paremmin, ei tarvi päikkäreitä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa! Onnittelut!

onnea, hieno saavutus! On totta tosiaan ihanaa, ja kaikista ihaninta tää hyvä olo. Ei oo enää pääkipeä, jaksaa paljon paremmin, ei tarvi päikkäreitä jne.

Todellakin, virtaa riittää vaikka muille jakaa!! Ja lapsillekaan en polta päreitäni enään lähes mistään! =)
Mahtava olo!! Mutta nälkä kasvaa syödessä ja laihtua haluan vielä paljon (on kyllä varaakin!)
Ihanaa mennä ostaan uusia kesävaatteita kun vanhat tippuu päältä ja saattaa löytää jopa kokojakin =) (kalliiksi vain tulee kun saa koko vaatevaraston uusia, mutta mieskin sanoi että ei se mitään haittaa)
Ihanaa!!
Ja tsemmpiä sinulle paljon jatkoon!! =)

itseasiassa tosi vähillä ponnisteluilla tää on tapahtunu. Se vaan vaatii itseltä sen asenteen, ettei mitään ylimääräistä laita suuhun. Välillä toki oon herkutellu, oon syönyt jätskiäkin monena päivänä, mutta sitten täytyy pitää kulutuksesta huoli.

Mä oon karkkilakossa ollut maanantaista asti ja tiistaista asti tupakkalakossa... Päätin et ehkäpä on parempi koittaa pikkuhiljaa päästä eroon pahoista tavoista ja riippuvuuksista, eikä kaikkea ihan heti kerralla :)

Mä oon karkkilakossa ollut maanantaista asti ja tiistaista asti tupakkalakossa... Päätin et ehkäpä on parempi koittaa pikkuhiljaa päästä eroon pahoista tavoista ja riippuvuuksista, eikä kaikkea ihan heti kerralla :)

se voi olla, tavoitteet ei saa olla liian korkealla vaan kannattaa porrastaa. Mä en luovu vielä tupakasta, se on mun nautinto nyt. Ehkäpä joskus. :) Vaikeinta oli aluksi luopua leivästä, mutta oon suonut itselleni näkkärit nyt aamuisin ja joskus iltapalaksi. Paljon vähemmän kaloreita, ja hiilareita.

Yhteistyössä