Mikä oli SE juttu, joka kiinnitti kumppanissasi huomion, kun ensimmäistä kertaa tapasitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tuli tällainen mieleen, kun pohdin tässä aamun tunneilla sitä, miten epäromanttinen voikaan ihminen olla (minä).

Minkälaisissa olosuhteissa tapasitte ja miten "bongasit" juuri tuon ko. ihmisen? Mikä hänessä oli SE juttu?

Epäilen vahvasti, että tähän ketjuun tulevat vastaukset tulevat poikkeamaan huomattavasti siitä, mitä itse ajattelin tuon miehen nähdessäni...ja haluan siis tietää, että osuvatko epäilyni oikeaan :D

Oman mieheni tapasin ravintolassa. Olin ns. haku päällä ja bongasinkin melko nopeasti ravintolasta pitkän ja selkeästi salilla vähän enempikin viihtyvän miehen, jonka pöytään päätin saada luvan istuutua.

Lupa tuli, mutta istuutuessani huomasin, ettei se mies naamastaan ollut aivan sitä, mitä olisin toivonut. Joten kiinnostukseni ei kovinkaan pitkälle kantanut. Pöydän toisella puolen istui hänen kaverinsa, joka sen sijaan kiinnitti huomioni. Joskaan en voi sanoa, että välttämättä pelkästään positiivisesti.

Huomioni tuo mies kiinnitti sillä, että hänellä oli 24/7 kestohymy päällä. Taisi siinä mielessä sekin jo käydä, että "käyköhän tuo tyyppi vähän hitaalla", sillä en oikein ymmärrä tuommoista jatkuvaa hymyilyä. En tarkoita, että itkeäkkäään pitäisi, mutta en toisaalta ole tottunut sellaiseen kestohymyynkään.

Kun hänen kanssaan sitten alkoi juttelemaan, sai huomata, ettei mies käy hitaalla vaan suusta tuli jopa ihan fiksua juttua. Ja kun hän nousi hakemaan juomaa, tuli selväksi samalla se, että tämäkin mies oli punttisalilla viihtynyt. Raamikas kaveri tajuttoman hyvällä perseellä. Ja naamakin näytti siltä, miltä piti.

Jotta sillälailla. Voitinkohan mä juuri palkinnot sekä epäromanttisuudesta, että pinnallisuudesta? :xmas:

Leveät hartiat, kapea lantio... ne kiinnittivät huomioni hänessä kun hän käveli luokseni. lähempänä huomasin ihanan amorinkaaren ja se oli viimeinen niitti.

Viimeistään tuossa perse-kohdassa kyllä palkinnot satoi laariisi :D

Minun ensimmäiset muistoni puolisosta eivät liity siihen mitenkään miten meistä tuli pari, mutta ihan heti huomasin, että hänellä on hyvä ääni. Ihmisten puheääni on minulle erittäin tärkeä ja hänellä on ääni, jota jään aina kuuntelemaan vieläkin, vaikken aina sanoja kuulisikaan :D

:D
Mä näin hänet baaritiskillä, selitin just Mopille että olen päättänyt olla yksinäni kun tämä herra tuli hakemaan kaverilleen jotain puna-valkoista raitajuomaa. Hymy oli silmissä asti, leveät hartiat, hyvä ryhti ja pää keikkui muun juhlakansan yläpuolella. Sen jälkeen oli oikein suuri ilo bongata lisää hyviä ominaisuuksia :vampire:

Että kyllä se mun huomion kiinnitti ekana omituisen näköisellä juomalla ja sitten kiinnostuksen ulkonäöllään.

Itseasiassa ensimmäinen kommentti mitä olen nykyisestä miehestäni sanonut naurattaa minua vieläkin, kaikki kaverit katselivat heti häntä sillä silmällä, mutta itse totesin kovan ääneen: "Mitä te tossa muka näätte? Eihän se ole edes hyvännäköinen" :D Mutta se mielipide sitten muuttui ;)

Hänen kiihkeytensä. En muista sanoiko edes mitään, kun vaan tarttui minuun ja suuteli niin ahnaaseen tyyliin, että sivustaseuranneet tuntemattomat hurrasivat. Kesäsateessa asemalla.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Data
no oltiin baarissa minä,serkku,kaveri
serkku meni tupakalle ja tuli taksin kahden miehen kanssa,minä siinä tuumasin kaverille että olihan xxxx nopea kun iski jo kaksi miestä.

no ne sitte käveli meitä kohti ja toinen miehistä katsoi silmiini ja hymyili. minä koetin sit esittää että luen lehteä(enhän vuosia totaali yh:na oikeesti olis osanntu puhua mitään järkevää),aina kun vilkaisin miestä hänen kasvoille levisi hymy.. koko illan ajan hän hymyili minulle aina kun katseet kohtasi :D

no tuo mies oli serkun kaveri ja sattumoisin serkku oli soittanut tuon miehen numerosta joskus tai samannimisen miehen, seuraavana iltana ajattelin että otan riskin ja laitan viestin että hymy jäi mieleen tuutko antaa halin..mies tuli ja jäi! :D

Hänen kiihkeytensä. En muista sanoiko edes mitään, kun vaan tarttui minuun ja suuteli niin ahnaaseen tyyliin, että sivustaseuranneet tuntemattomat hurrasivat. Kesäsateessa asemalla.

No tulihan tää täältä :D Mä jo ehdin ihmettelemään, että jopas nyt on epäromanttisia ihmisiä liikkeellä, kun enempi mä tämäntyylisiä vastauksia odotin. Eikä muuten yllättänyt sekään, että tämä kommentti tuli juuri sulta :D

Joskin kiihkeys kuulosaa kyllä kivalta :saint:

No tulihan tää täältä :D Mä jo ehdin ihmettelemään, että jopas nyt on epäromanttisia ihmisiä liikkeellä, kun enempi mä tämäntyylisiä vastauksia odotin. Eikä muuten yllättänyt sekään, että tämä kommentti tuli juuri sulta :D

Joskin kiihkeys kuulosaa kyllä kivalta :saint:

No en tiedä monellako se eka tapaaminen alkaa sillä vartin pituisella suudelmalla :D Tuskin kovinkaan monella.

Torilla tapasimme.... ne hymyilevät silmät:heart: myös suu hymyssä koko ajan...en ollut koskaan aiemmin nähnyt häntä torilla ns nuorten rallissa.Menin juttelemaan, seuraavana viikonloppuna tapasimme jälleen.Vaihdoimme puhelinnumerot ja siitä se sitten lähti.Yksissä oltu 24v, aviossa liki 23v.Miehellä edelleen sama hymynvirne kasvoilla ja ihanat naururypyt silmien ympärillä:heart:

• Tykkää
Reactions: chef
No en tiedä monellako se eka tapaaminen alkaa sillä vartin pituisella suudelmalla :D Tuskin kovinkaan monella.

Ei varmaan ala, ei. Mutta mä odotin, että useampikin olisi kertonut sen ensitapaamisen olleen jotenkin ihan megaromanttinen tjtn :D

Mä itse voisin sen kiiiiiihkeän suudelman ottaa vastaan, mutta 30 sekunnin kuluttua kyllä jo törkkäisin sen ukon siittä kauemmaksi ja ilmoittaisin, että "rajansa kaikella"...mutta mä en siis olekkaan romantikko. Lainkaan :D

Ei varmaan ala, ei. Mutta mä odotin, että useampikin olisi kertonut sen ensitapaamisen olleen jotenkin ihan megaromanttinen tjtn :D

Mä itse voisin sen kiiiiiihkeän suudelman ottaa vastaan, mutta 30 sekunnin kuluttua kyllä jo törkkäisin sen ukon siittä kauemmaksi ja ilmoittaisin, että "rajansa kaikella"...mutta mä en siis olekkaan romantikko. Lainkaan :D

Ja onhan se eri asia tavata ensimmäistä kertaa ihminen, josta ei ole koskaan kuullutkaan, ei ole jutellut aikaisemmin puhelimessa tai netissä. Siis oikeasti tulla ensimmäisen kerran toisesta tietoiseksi.

Me tavattiin baarissa, mies tuli hakemaan hitaille kauan ennen hitaiden alkua. Tää tietysti oli tosi imartelevaa, mutta vastasin myöntävästi, kun tanssimaan hakija oli niiiiin söpö poika. Ja olen aika varma, että tsekkasin perseen siinä illan aikana. :D Se on nimittäin tärkeä asia, että miehellä on hyvä perse! :attn: :whistle:

Olin kiinnittänyt huomiota mieheen jo pari viikkoa aikaisemmin samassa baarissa, kun oli tanssimassa. Mies joka osaa tanssia, kiinnittää aina huomion, eli kyllä sekin vaikutti siihen tanssimaan lähtöön.

Me oltiin miehen kanssa tunnettu jo jonkin aikaa ennenkuin ihastuin.
Kai ne tunteet muuttu romanttisemmiksi lopulta miehen kiltteyden takia.. ja katseen. Rakastin myös sitä huonoa huumoria mitä mies päästeli suustaan. Oon aina tykännyt sellaisista kilteistä ja kiltin näköisistä miehistä. Naapurin mieskin tituleerasi mun miestä nallekarhun näköiseksi :laugh:

Leveät hartiat, kapea lantio... ne kiinnittivät huomioni hänessä kun hän käveli luokseni. lähempänä huomasin ihanan amorinkaaren ja se oli viimeinen niitti.

Yllättävää! Minulle vakuuteltiin palstalla taannoin, että ei mitään Daniel Craigia vaan joku "spandexhomo"-tyylinen kroppa tai teinimäinen voi hyvin olla miehekkäämpi.

Itse sain muuten pari pv sitten ensimmäiset liveflirtit kropastani nuorelta kauniilta työkaverilta :p Pyrin atleetin fysiikkaan.

Se oli varmaan se yleisolemus , tyyli ja tapa jolla hän esitteli itsensä; moi, mä oon *nimi*. Ihan kuin hän olisi ollut just se oikea, itsestäänselvästi. Jos oot nähny Doors- leffassa miten Jim-Val esitteli itsensä kuvaajalle lentokoneesta tullessaan niin tiedät mitä tarkoitan.
Se oli menoa siitä sitten heti, ja nyt on 17 vuotta avioliittoa takana <3

Siis imeytykö Data Astroon kiinni iilimadon lailla eka tapaamisella ja tiesivätkö olevansa molemmat palstalaisia? Minulle tuo sais lähinnä inhon väristyksiä aikaan :x

[QUOTE="mies";28482002]Yllättävää! Minulle vakuuteltiin palstalla taannoin, että ei mitään Daniel Craigia vaan joku "spandexhomo"-tyylinen kroppa tai teinimäinen voi hyvin olla miehekkäämpi.

Itse sain muuten pari pv sitten ensimmäiset liveflirtit kropastani nuorelta kauniilta työkaverilta :p Pyrin atleetin fysiikkaan.[/QUOTE]

No mutta eihän se nyt niinkään voi mennä, että kaikki naiset tykkää samantyylisestä. Meneehän se miehilläkin niin, että yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä jne.

Mun katseeni kääntää treenattu mies, joka siis on tehnyt salilla muutakin, kuin hauiskääntöjä. Mitä enemmän mies muistuttaa ulkonäöllisesti Vin Dieseliä, sitä kuumempana häntä pidän. Joku toinen taas tykkää enemmän sellaisista hoikista babyfaceista, kolmas taas haluaa että mies on sellainen pehmeä nallekarhu jne.

Onneksi makuja on monia, jotta kaikille riittää silmänruokaa, joka miellyttää sitä omaa silmää :)

[QUOTE="vieras";28482018]Siis imeytykö Data Astroon kiinni iilimadon lailla eka tapaamisella ja tiesivätkö olevansa molemmat palstalaisia? Minulle tuo sais lähinnä inhon väristyksiä aikaan :x[/QUOTE]

Tiedettiin toki, tuo oli ensimmäinen fyysinen tapaaminen ja sitäkin aikaistimme paljon. Täällähän me tavattiin ja keskustelimme monen väylän kautta.

[QUOTE="vieras";28482018]Siis imeytykö Data Astroon kiinni iilimadon lailla eka tapaamisella ja tiesivätkö olevansa molemmat palstalaisia? Minulle tuo sais lähinnä inhon väristyksiä aikaan :x[/QUOTE]

Joo, ei tiedetty olevamme palstalaisia. :D Ihan randomisti vaan kadulla tarttui kuin sika limppuun. Tapaaminen oli etukäteen sovittu. ;) Älä pelkää, ei kaduilla kulje iilimatopalstalaisia valmiina työntämään kielensä nieluusi. :D

• Tykkää
Reactions: Oubou ja Data

Yhteistyössä