V
vieras
Vieras
siksi vaan kyselen, kun mun mies on hirveän korkeasti koulutettu ja mä taas en ole, niin aika ajoin tulee jotain pieniä alemmuuden tunteita tuon suhteen..ittelleni siis 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Otsikko ois voinu olla paremminki, että mikä olette koulutukseltanne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No koulutukseltani olen artenomi mutta ammattina harjoitan postinlajittelua. Mies taas on metallialalla, käynyt ammattikoulun.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oon ite lähihoitaja ja tuo mun mies on diplomi insinööri ja välillä vaan tulee hirveen "alhanen" olo.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oon ite lähihoitaja ja tuo mun mies on diplomi insinööri ja välillä vaan tulee hirveen "alhanen" olo.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oon ite lähihoitaja ja tuo mun mies on diplomi insinööri ja välillä vaan tulee hirveen "alhanen" olo.
Miks ihmeessä? Eikö ole pääasia että tekee sitä työtä mistä tykkää? Kenenkään ei tarvitse tuntea alemmuutta toista kohtaan koulutuksen vuoksi.