Ihastuin yhteen mieheen ja nyt pelottaa että se on mulle liian täydellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Mulla on siis ollut silmäpeliä muutaman kuukauden ajan yhden aika söpön miehen kanssa. Kiinnitin siihen huomiota siis ihan siks, että ensinnäkin se aina tuijottelee mua, ja toiseks se oli hyvännäköinen. :) Ei siis olla enempää tutustuttu, moikkaillaan vaan ja hymyillään ja punastelen aina miehen nähdessäni tosi söpösti (joo, tai lähinnä nolosti)...

Ongelma on se, että mä oon tottunu olemaan miesten suhteen aika itsevarma. Tiedän olevani aika hyvä catch, siis olen hyvännäköinen, hoikka, korkeasti koulutettu, mukava jne. (joo, omakehu haisee, mut oikeesti olen ihan hyvä pakkaus!)
Tän miehen edessä tunnen kuitenkin itseni jotenkin ihan mitättömäksi ja
musta tulee taas sellainen punasteleva pikkutyttö, joka en ole ollut vuosiin!

Ja nyt kun googlettelin kyseistä tyyppiä niin alkoi pelottaa entistäkin enemmän. Se vaikuttaa ihan unelmamieheltä. Opiskellut yliopistossa about samaa alaa kuin mä, eli jotain yhteistä on pakko löytyä. Aktiivisesti mukana musajutuissa, soittaa kitaraa ja tykkää rokista (itse olen kanssa suuri rokkifani, musikaalinen ja rrrakastan miehiä jotka osaa soittaa jotain!). Facebookin perusteella tosi sosiaalinen, paljon ystäviä ja huumorintajuinen.

Nyt alkaa olla panokset niin korkeella että enhän mä uskalla sitä enää lähestyä ollenkaan! :D

No varmaan löytääkin... Ja jännitystä luo tosiaan se, että tähän asti on törmäilty tietyissä kuvioissa kerran-pari viikossa, mut kesän tullen tätä ei todennäköisesti enää tuu tapahtumaan! Eli toukokuun aikana pitäis varmaan saada jotain aloitetta tehtyä, etten sitten kadu ja voivottele loppuelämääni et oliskohan se sittenki ollu mulle täydellinen :)

En mäkään aluks tienny, että se on täydellinen... Silloin ei näitä paineita vielä ollutkaan. Ajattelin että se on ihan tavallinen ja muuten vaan kolahti just mun kohdalla :) Mutta nyt kun oon tässä myöhemmin selvitellyt asiaa, niin sehän onkin aika täydellinen!

no sehän selviää vaan kokeilemalla, siis onko mies susta kiinnostunut vai ei. ole oma itsesi ja lähesty miestä, vaikka kömpelölläkin tavalla. ei toi asia muuten selviä. ja jos sitten saat pakit, niin lohduttaudu sillä että mies olikin ehkä vähän liian täydellinen ollakseen enää inhimillinen.. Tsemppiä! :)

Jotain tässä nyt kuule mättää...... Juuh, nt mä keksin!!! Sanat mies ja täydellinen, eivät kuulu samaan lauseeseen! Palaa jo maanpinnalle, ei täydellistä miestä ole olemassakkaan. Ihan tavallinen piereskelevä, haiseva ja karvainen persjalkainen se on kuin kaikki muutkin miehet, joten lähesty ihan rauhassa ja älä vaivaudu punastelemaan. Tsemppiä!

Yhteistyössä