ööö... Olen tapaillut 20-vuotiasta miestä (itse 25) ja nyt tuntuu, että se on ihan teini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
seksistäkin jos puhutaan, niin jotenkin tuntuu, kuin puhuisi ekasta kerrasta :O

siis jotenkin vaan tuntuu, ettei nyt ihan tajua että olen seksiä muutamat kerrat ennenkin harrastanut. On hänkin, vuoden seurustellut ja vasta eronnut.

Vai onko vain kyse siitä, että jokaisen miehen kohdalla näiden 5v aikana kun olen sinkku ollut, olen huomannut jotain "ällöttäviä" vikoja, siis kuten nytkin pidän hänen juttujaan aika teinimäisinä.

Pelkään, että tässä nyt taas käy niin, että tämä "vika" muuttuu päässäni niin isoksi, etten voikkaan olla hänen kanssaan :(

Onko muilla vastaavia tuntemuksia?? Etsii kuin sitä täydellistä miestä, monta (näin jälkikäteen ajateltuna) hyvää on ollut, mutta aina niissä jotain naurettavia "vikoja"

Minä seurustelin 16-vuotiaana hetken 21-vuotiaan "miehen" kanssa ja minä se meistä olin huomattavasti fiksumpi ja aikuisempi. 25-vuotiaana en olisi moista menoa kestänyt millään. :D

Aloin sitten tuon keissin jälkeen seurustella nyk. aviomieheni kanssa joka oli silloin 17 v. Ja paljon fiksumpi kuin tuo vielä mamman luona asunut mukamas aikuinen.

...eikä tuo siis ollut millään pahalla! Eihän teillä paljoa ikäeroa ole, mutta nimenomaan tuossa kohtaa se kyllä hyvinkin voi näkyä ja kuulua käytöksessä muun muassa.

Sinuna uskoisin niitä omia fiiliksiä, jos se toinen ei vaan kertakaikkiaan tunnu hyvältä ja oikealta niin en lähtisi sille pohjalle rakentamaan mitään vaikka periaatteessa tyypillä voisikin olla potentiaalia.

no tämäkin mies tuntuu aika MIEHELTÄ, mutta joskus tulee sellainen teinimäinen olo hänen seurassaan, nyt kun seksistä puhuttiin niin vielä enemmän. Siis ehkä hän on vain kokematon tms, olisi kurjaa jos tämä nyt kaatuisi siihen, vihdoin kun olen taas tapaillut jotain, monen vuoden tauko.

en oikein tiedä, että mitä ajattelisin, jatkanko tapailua vai mitä :S

Uusimmat

Yhteistyössä