Musta on varmaan tullut nyt se vastuullinen ja fiksu aikuinen ihminen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap onnessaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap onnessaan

Vieras
Oli eiolen vapaa ilta ja mentiin ystävien luokse iltaa viettämään. No niistä nyt yleensä kehkeytyy aika vauhdikkaat bileet ja viina maistuu mulle hyvin.

No, nyt mä join koko illan aikana 4 kaljaa aika haarukalla 6-7h :o Yleensä olen juonut paljon enemmän. Baarissa join yhden noista neljästä ja sen jälkeen kahvi linja päälle. Mies oli ihan kännissä enkä meinannu kotiin saada ja saatiinhan siinä vielä kinaaki aikaseks mutta enpäs jättänyt sitä sinne vaan sain järkevällä puhumisella miehen kotiin (normaalisti olis ukko jääny sinne ja mä lähteny kotiin huudon saattelemana, parku kurkussa ) ei siis tapella todellakaan joka ryyppy kerta mutta eiköhän niitä kaikille aina joskus edes vähän tuu.

Oli kyllä uskomattoman hieno fiilis herätä aamulla ja tajuta että voi vaikka heti mennä hakemaan lapset kotiin eikä ole krapulaa!!! :D :D Olen ylpeä itsestäni ja oli pakko hehkuttaa kun kerrankin on aihetta siihen :)

Mikä hiton perhe tekin muka olette? Miten viitsit raahata kännistä äijää mukanasi? Olisit potkaissut sen johonkin ojaan, jos itse vielä pysyit sen verran pystyssä.

Oksettaa tuommoinen.

Uusimmat

Yhteistyössä