V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Alkuperäinen kirjoittaja eih:Ei ainakaan poikaparalle mitään väännettyä Jasu nimeä...
No minen voi sille mitää etten tykkää tavallisista nimistä :ashamed:
Tyttöjesi nimet ainkin ovat tavallisia
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Janiel
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Joska?
Alkuperäinen kirjoittaja H:Mulle ei vielä selvinnyt, miksei sitä Juusoa voisi antaa. Kunnioitus kuolleelle isoveljelle.
Ihan hyvin voit antaa, kun nimestä selvästi paljon tykkäät.
Onnea prinssistä, suloinen:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Jooa? Jasse? Jose? Joonatan? Jiri? Joose? Jami?
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Alkuperäinen kirjoittaja H:Mulle ei vielä selvinnyt, miksei sitä Juusoa voisi antaa. Kunnioitus kuolleelle isoveljelle.
Ihan hyvin voit antaa, kun nimestä selvästi paljon tykkäät.
Onnea prinssistä, suloinen:heart:
Juurikin sen takia että se on isoveljen nimi ja ei minun mielestä ole kovin fiksua antaa samaa nimeä. Ja muistuttaisi ihan liikaa menehtyneestä lapsestamme :ashamed: Toki haluan häntä muistella, mutta hänen menetys oli niin kova paikka että tekee vieläkin todella pahaa :'( Ja minulla on tatuointi hänen muistolle nimen kera, joten senkään puolesta en halua tälle pojalle samaa nimeä..
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Jooa nimeä olen miettinyt ja siihen ihastuin, mutta mies ei sitä kelpuuta :kieh: ..Sille ei sitten kelpaa mikään :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja H:Julle?
Vai muistuttaako liikaa kullia ...ashamed: )