Mikä näistä on mielestäsi järkevin ikäväli ekan lapsen saamiselle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
25-30v varmaan, opiskelut luultavasti ohitse ja työelämässäkin ehkä kerinnyt olemaan joten otollinen aika lapselle kai? Toisaalta 20-25v oli itselleni järkevin väli lapsille.
Aika vaikea kysymys kun riippuu niin paljo kaikesta :)
 
20-25 Tai vähän riippuu kuin iso perhe on haaveissa.Ehkä myöhemminkin jos ei suurperheestä haaveile.

Alle kakskymppisenä en suosittele lapsia tekemään.Mun mielestä silloin on vielä niin kokematon kaikessa.En kuitenkaan sano et alta kakskymppinen olis yhtään sen huonompi äidiksi tai isäksi.Mut silloin pitäis vielä pystyä ajattelemaan vain itseään ja nauttimaan siitä.
 

Yhteistyössä