I Inuistic Aktiivinen jäsen 10.08.2007 1 575 0 36 03.09.2008 #60 Keramiikat tulee ensi vuonna. Nyt siis nahkainen menossa.
Ö ölömölö Aktiivinen jäsen 12.07.2008 1 057 0 36 03.09.2008 #69 Lokakuussa ollaan puupäitä. Isovanhemmat muuten ehti viettää kultahäitään. Mutta miksi vain 15. hääpäivään joka vuodella on oma nimi, ja sitten vain joka viidennellä? Onkohan se kun niin harvat liitot kestävät yli sen 15 v ?
Lokakuussa ollaan puupäitä. Isovanhemmat muuten ehti viettää kultahäitään. Mutta miksi vain 15. hääpäivään joka vuodella on oma nimi, ja sitten vain joka viidennellä? Onkohan se kun niin harvat liitot kestävät yli sen 15 v ?
S Scindapsus Aktiivinen jäsen 17.08.2008 2 186 1 36 03.09.2008 #72 Pumpulihääpäivä meni tuossa kesällä.
Muurarin Vaimo Aktiivinen jäsen 03.01.2007 5 531 0 36 03.09.2008 #73 Nahkahäät meni heinäkuussa eikä muistettu juhlistaa jostakin kumman syystä.. (se syy oli silloin kaikki 13vrk vanha. :heart: )
Nahkahäät meni heinäkuussa eikä muistettu juhlistaa jostakin kumman syystä.. (se syy oli silloin kaikki 13vrk vanha. :heart: )
T Turkilmas Vieras 03.09.2008 #75 villahäitä vietetään tämän kuun 22.päivä (oli muuten pakko tarkastaa päivämäärä sormuksesta :ashamed: ) :heart: :flower:
villahäitä vietetään tämän kuun 22.päivä (oli muuten pakko tarkastaa päivämäärä sormuksesta :ashamed: ) :heart: :flower: