Mikä mun alapäätä NYT vaivaa? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Toissayönä alkoi kuukautiset. Edelliset oli helmikuussa 2005. Nyt sitten tampax ei pysy sisällä! Sama koko, mitä käytin aikaisemmin, mutta nyt ei pysy sisällä, todella outoa! Tuntuu oudolta ja sitten kun vessaan menen, on se jo puoliksi ulkona. :o

Kyllä raskausajan hormoonit saa sitä löystymistä aikaan,kun keho valmistautuu synnytykseen.Sama se tuliko ne alapäästä vai aukosta mahassa,vahinko on jo tapahtunut.

Kyllä siihen löysyyteen löytyy muitakin syitä vai mistä luulet et johtuu teinityttöjen virtsankarkailuongelmat yms.

Toki en tarkoita että sinä välttämättä olet löysä ;)

Lantionpohja jumppaa. Se olisi kaikkien tyttöjen hyvä opetella jo nuorena. Neuvolassasi osaavat varmasti antaa ohjeita ja ohjata tarvittaessa fysioterapeutille. Oletko koskaan kokeillut emätin kuulia? Googlestakin löytyy hyviä ohjeita, mutta on muistettava, että jumpan tulee kohdistua lantionpohjanlihaksiin, alavatsa lihasten jumppuuttaminen ei auta. Ei se kysy ikää, milloin veltostuvat-- jumpalla kiinteytyy.

Siis se itse synnytys ei oikeestaan löysytä niinkään, vaan se odotusajan rasitus. ja kun sulla oli kaksoset, niin se on voinut olla rankka juttu. Jumppa auttaa kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
No jos se on jo läpimärkä, ni kyllä mulla ainaki sillon alkaa valumaan ulospäin.

Siis ku mulla jo suht kuivana valahtaa.

Mietin tätä jonkin aikaa nyt ja tuntuu, että ei väljyyden takia tule pois, vaan tuntuu siltä, että se "puristuu"/työntyy ulos. Voikohan toi koko olla liian iso? On siis se super, koska joskus ollut runsaat mensut.

Tää on oikeasti inhottavaa ja turhaa tuhlausta, kun ei mene kauaa, että se tulee pois joko kokonaan tai puolittain. Ja jos isommalla hädällä joutuu vähänkään pinnistään, tippuu tampax vessanpönttöön. :headwall: En tunne itteäni mitenkään väljäksi, mutta voiko alapää silti olla ns. löysä? Siis miehenkään mielestä ei tunnu mitenkään muuttuneen.

niin. tottakai se on liian iso enemmin kuin pieni. ( huvittavaa )

mutta jospa sulla on liian imukykyinen. menkat ja kroppa(kin) muuttuu vuosien saatossa. ja sulla on useampi lapsikin; myös ne jättävät jälkensä.
ja siitä lantiopohjalihasjumpasta; kyllä sitä kannattaa harjoittaa, eisiinä ole mitään hävettävää. jotenkin mä luulen että siitä vois olla apuakin jos kerran yskäisykin saa tampoonin ulos. lihas kuin lihas veltostuu jos ei sitä harjoituta.

onks vispilä sun rofiilissa toinen kaksosista?joko ne on noin isoja?justhan ne synty.Kauhee ku aika menee nopeeta jos näin on. Itse kysymykseesi en osaa sanoa mitään.Mulla on ainaki löysä,ja kuulat meinaa tulla ulos,mut tamponista en osaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tää on oikeasti inhottavaa ja turhaa tuhlausta, kun ei mene kauaa, että se tulee pois joko kokonaan tai puolittain. Ja jos isommalla hädällä joutuu vähänkään pinnistään, tippuu tampax vessanpönttöön. :headwall: En tunne itteäni mitenkään väljäksi, mutta voiko alapää silti olla ns. löysä? Siis miehenkään mielestä ei tunnu mitenkään muuttuneen.

Sulla on todennäkösesti raskaudet löystyttäneet lantionpohjan lihakset. Joten ei muuta kun jumppaamaan B)
Välttämättä miehesi ei huomaa asiaa, koska sekstatessa sitä jännittää niitä lihaksia.

Mie oon niitä välillä huvikseni jumpannu kyllä. Kenties vois harjoittaa useamminkin. Heh, en mie häpeä tällaisia asioita, en ois tehny tätä aloitustakaan, jos häpeäisin. :) Ja siis tamponi tulee ulos, jos on jo osittain ulkona silloin, kun yskäisen. Ei silloin, jos yskäisen sen ollessa kokonaan sisällä. Eli ei vain luiskahda ulos, vaan tosiaan työntyy.

Profiilissa on juu toinen kaksosista, tyttö. :heart: Tänään 1v-syntymäpäivä.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Sulla on todennäkösesti raskaudet löystyttäneet lantionpohjan lihakset. Joten ei muuta kun jumppaamaan B)
Välttämättä miehesi ei huomaa asiaa, koska sekstatessa sitä jännittää niitä lihaksia.

Eli mun alapää teeskentelee olevansa vielä tiukka? :D

Tuota juu, sormella kokeillessa en kyllä huomaa mitään, mutta niin, en ole asiantuntija alapäälihasten kanssa. Mutta jotenkin en usko, että se on siitä löysyydestä kiinni, koska se tulee ensin osittain ulos ja sitten jumahtaa ja sitten huomaan, että on puoliksi ulkona. :D Jos ois löysä, varmaan vain lipsahtais sieltä?

Kaksoisraskaus tosiaan varmaan vaikuttanut, jos kyse on löysyydestä, mutta jotenkin mulla oikeasti tunne, että siitä ei kyse. Ei hitto, pitää kysäistä lääkärillä sitten kun sinne menen sterilaatiokysymyksien kera. :D

Hmmm.

Olisikohan kyse samasta ilmiöstä kuin mulla...

Siis jos jätän jumppakuulat tiettyyn kohtaan, pullahtavat ne itsekseen ulos tai katoavat sisään.
niin etten voi vaikuttaa asiaan... (muissa kohdissa homma on hallinnassa)

Eli sinuna kokeilisin työntää sen tamppoonin hieman syvemmälle, ulospäinhän sitä ei voi jättää.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Hmmm.

Olisikohan kyse samasta ilmiöstä kuin mulla...

Siis jos jätän jumppakuulat tiettyyn kohtaan, pullahtavat ne itsekseen ulos tai katoavat sisään.
niin etten voi vaikuttaa asiaan... (muissa kohdissa homma on hallinnassa)

Eli sinuna kokeilisin työntää sen tamppoonin hieman syvemmälle, ulospäinhän sitä ei voi jättää.

Työnnän sen kyllä todella syvälle ja eri asentojakin kokeillu. :D Ja pistän sen niin syvälle, että tunnen, että on ns. pohjassa, muttei auta.

Yhteistyössä