Jokohan ois tärpännyt? Tai sitten ei.. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäTÄMÄon?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäTÄMÄon?

Vieras
Onko teillä muilla ollut vastaavaa ja jos on nii mikähän mahtoi olla syynä?
Lopetin pillerit jo melkeen reilu 2kk sitten, heti alkoi kuukautiset jotka kesti viikon. Nyt niistä kuukautisista ollut melkeen 7-8viikkoa. Siinä noin puolivälissä tuntuu hirveetä nippailua ja vihlontaa mahassa (oisko ollut ovulaatio). Ja sitten emättimestä tuli ihan semmoinen pieni limainen pallo?! Siis sellainen läpinäkyvä ja ei tuoksunu millekkään. Sitten parin viikon päästä alkoi ensin silleen että noustessa vihjoi alavatsaa ja selkää kamalasti, sitä kesti noin pari päivää putkeen. Sitten loppui kivut.

Sitten taas on vähän väliä menkkamaisia kipuja ja tuntunut kun jotain lorahtaisi ja vessaan kun olen juossut niin tulee normaalia valkovuotoa, tosin ihan kunnolla... Eli siis luulin että kuukautiset ois alkanu.

Menkka kipuja on välillä... Sitten välillä vihloo. Enpä ole mitää oireita kuvitellut, muuta ei ole kun olen vaan väsynyt ja ei oikeen tee mitään ruokaa mieli ja olen rakastunut hapankorppuihin. Ja nyt muutaman päivän nännit TOSI kosketusarat ja rinnat tuntuu raskaalle ja maha turvoksissa. Muutaman testin olen tehnyt mutta mun mielestä ne ollut negoja kaikki.. Koska itse en tavallaan usko näihin haamuihin, että en yritä mitää pientä väriläiskää epätoivossa etsiä. :)

Testailen niin pitkään kunnes kuukautiset alkaa, jos ei tule toivottua plussaa tai kuukautisia menen sitten lääkäriin.

Help? :o

Yhteistyössä