mikä mulla on....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Sain hetki sitten, 2kk sitten uuden työpaikan ja olin todella onnelinen. työmatka lyheni paikka vaikutti ihanalta ym. edellinen työpaikka oli kyllä kans kiva mutta tuntui etten kuulu sinne ja olin paljon pois töistä, s-lomalla milloin mistäkin syystä.
nyt tilanne tämä, olen raskaana, mies työtön, minä töissä, meil ennestää jo pieniä lapsia 6v ja 3v. ja olen totaalisen onneton. olen onnellinen kun olen lasten kanssa kotona ja saan vaan olla mutta kun koittaa vapaapäivien viimeiset päivät alan masentua, en haluisi mennä töihin, alan miettiä millä keinolla saisin olla vaan kotona.
mies ilmoitti lähtevänsä viikoksi etelään kavereiden kanssa, siis wtf!!! mä niin katkera, pettynyt vihanen ja kateellinen. mikä oikeus sillä minnee mennä? miks kun minä haluisin olla lasten kanssa kotona ja kasvattaa vatsaani ja nauttia, niin se ei onnistu? mies kyllä saa harkita taas uutta koulua, ei maksaisi kuin niin ja niin paljon ja kestäis vaan 10kk ja sit viel lähtee etelään...
mies on ottanut yhteisen elämämme aikana kahdesti lopputilin työstään multa mitään kysymättä ja jäänyt työttömäksi. miks mä en vois tehä niin?
kun sanoin miehelle et otan lopputilin niin hän ensimmäisenä vaan et miks, kun eihän täs nyt kauaa enää mee kun saat jäädä koti, raskaus ihan alussa joten kotiin vasta keväällä.
tunnen oloni väsyneeksi, työ rankkaa, enkä taas saa nukuttua kun stressaan niin paljon että huomenna töihin...
mä en tiedä mitä tekisin? tuntuu vaan etten halua/jaksa tätä epäsäännöllistä 3-vuorotyötä ja kaikkea kotihommaa...

kiitos kun sain purkaa johonkin. ei tunnu oikein olevan ystäviä kelle puhuisi. anteeksi kirjoitusvirheet ja sekainen teksti, kun annoin vaan kaiken tulla ulos.

mun palkka menee hyvin pitkälti kaikki laskuihin, ruokaan, lapsiin ym. mies laittaa omistaan mutta jättää aina itselleen taskurahaa vähän. nyt veronpalautusrahoilla lähtee sinne etelään, antaa kyllä mulle sitten osan niistä palautuksista.

Yhteistyössä