Mikä mulla on kurkussa?

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Toinen puoli vain kipeä. Risat on leikattu, mutta tulehtuessaan tuo toinen puoli aina kasvaa ja on nytkin turvoksissa. Nyt siellä on noin sentin halkaisijaltaan vaalea kohta. Kuin iso finni, eli on sen näköinen kuin alla olisi mätää. Ei ole kuitenkaan koholla (paise) eikä mikään kraateri (afta), eikä edes kauhean kipeä. Pystyn ihan ok syömään ja nielemään.

Mulla on ollut pitkittynyt flunssa, mutta ei kuumetta tms. Olen myös sairastanut kaikki mahdolliset nielutaudit ja angiinat, tämä ei näytä/tunnu niiltä, eikä kyseessä ole proppu. Eli mitä tämä on? |O

Onko mahdollista että limakalvon alle olisi tullut kuitenkin proppu?Mulla oli joskus noin, kun näytin lääkärille....vaikka se ei näyttänyt propulle mielestäni, mut sitä se kuiteskin oli...hävis omia aikojaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:
Onko mahdollista että limakalvon alle olisi tullut kuitenkin proppu?Mulla oli joskus noin, kun näytin lääkärille....vaikka se ei näyttänyt propulle mielestäni, mut sitä se kuiteskin oli...hävis omia aikojaan.

No toivotaan että olisi. Mua alkoi oikeasti pelottaa, että jos tästä kasvaa joku paise :x

Yhteistyössä