V
Vieras
Vieras
Raha-asiat on alkaneet menemään päin v*ttua. Kulutan enemmän kuin tienaan. Nyt en jaksa edes avata laskuja. Enkä muutakaan postia. Ainakin 3 kuukauteen en ole postipinoon päin edes kunnolla katsonut. Roikun netissä ja nukun. Jopa 18 tuntia päivässä jos vain suinkin mahdollista. Syön (ja paljon!) ja nukun. Välillä surffaan. Välttelen töitä minkä pystyn, hoidan hommat rimaa hipoen. Joitain hommia en saa ollenkaan hoidettua. Jotkut asiat vain vaativat liikaa, kuten nyt: pitäisi mennä yhden verkokaupan sivuille ja katsoa sieltä tilaukseni jjfi-koodi ja katsoa, onko paketti vielä postissa vai onko se jo palautunut. Mutta ei. En saa sitä tehtyä. En vain saa. Siirrän sitä koko ajan tuonnemmaksi ja sitten taas unohdan sen. Lapsille vain huudan tai sitten olen yltiöpäisen siirappisen ihana kun saan huonon omatunnon. Onneksi ne on päiväkodissa, niin saavat siellä ulkoilla koska kotona me ei koskaan enää ulkoilla. Mä en vaan jaksa sitä pukemisrumbaa. Enkä jaksa muutakaan. Paitsi käydä töissä ja sitäkin vain jos on ihan pakko.
Miten musta on tullut tämmöinen laiskapaska??? Mitä mä teen itselleni?!
Miten musta on tullut tämmöinen laiskapaska??? Mitä mä teen itselleni?!