mikä mua vaivaa. apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä minulla on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kauan tää viel kestää...koska tää pelko ja ahdistus menee ohi...yöt on aivan kamalia

Luultavimmin kaikkein helpoiten menemällä heti huomenna terveyskeskukseen tai mielenterveystoimistoon tai soittamalla neuvolaan, ottamalla mahdolliset lääkkeet joita määrätään ja mahdollsiesti menemällä myös johonkin terapiaan.

mulla on pidemmän aikaa ollut niskat jumissa...tänään väsyttänyt kauheasti ts. haukotuttanut ja päätä särkenyt muutaman päivää...oisko voinnut olla ennakko oireita? kauankohan tää viel kestää.....minkälaisen lääkityksen tähän usein saa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on pidemmän aikaa ollut niskat jumissa...tänään väsyttänyt kauheasti ts. haukotuttanut ja päätä särkenyt muutaman päivää...oisko voinnut olla ennakko oireita? kauankohan tää viel kestää.....minkälaisen lääkityksen tähän usein saa?

Joko ihan mielialalääkkeitä tai sitten beetasalpaajia tai molempia. ne lääkkeet määrätään yleensä sen mukaan, onko muita oireita ja kuinka pahoina, esim masennusta

Itselläni on paniikkihäiriö ja juuri tuollaisia kohtaukset ovat, minä menin lääkäriin ja sain lääkityksen josta on ollut todella paljon apua, suosittelen siis menenmään todella lääkärin luo juttelemaan peloista ja ahdistuksesta :hug:

Kuuluuko tohon paniikki tai johonkin häiriöön se pelko että ei uskalla mennä auto kyyteihin mukaan kun pelkää kolareita vai johtuuko se pelko siitä että olen menettänyt kavereita kolareissa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuuluuko tohon paniikki tai johonkin häiriöön se pelko että ei uskalla mennä auto kyyteihin mukaan kun pelkää kolareita vai johtuuko se pelko siitä että olen menettänyt kavereita kolareissa?

Kuuluu. tai masennukseen ja ahdistukseen lähinnä joihin liittyy myös paniikkikohtaukset