A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kauan tää viel kestää...koska tää pelko ja ahdistus menee ohi...yöt on aivan kamalia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä en uskalla mennä nukkumaan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on pidemmän aikaa ollut niskat jumissa...tänään väsyttänyt kauheasti ts. haukotuttanut ja päätä särkenyt muutaman päivää...oisko voinnut olla ennakko oireita? kauankohan tää viel kestää.....minkälaisen lääkityksen tähän usein saa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kauan yleensä paniikkokohtaus kestää? voisko kohta olla ohi jo?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuluuko tohon paniikki tai johonkin häiriöön se pelko että ei uskalla mennä auto kyyteihin mukaan kun pelkää kolareita vai johtuuko se pelko siitä että olen menettänyt kavereita kolareissa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vielä kysyisin nuita "oireita" kun alkaa kohtaus olla ohi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no onkohan tää viel sitä kohtausta kun tuntuu et väsyttää, palelee ja olo on kuin ois juossut maratonin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut alkaakohan helpottaa jo