Mikä minulla on? Kipua vasemmassa rinnassa ja käden puutumista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelottaa ja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelottaa ja ahdistaa

Vieras
Viimeiset kuusi vuotta minua on vaivannut ajoittainen kipu vasemmassa rinnassa. Ei sydämessä, vaan rinnassa, pääasiassa rinnan yläosassa, kohdassa jossa rinta "alkaa", ja rinnan sivulla, lähellä kylkeä. Kipu on ollut jomottavaa, toisinaan pistelevää ja joskus viiltelevää, reunoilta lähelle nänniä kulkevaa, ja välillä se on säteillyt yläselkään ja kylkeen.

Vaiva alkoi ollessani raskaana ja on toistunut noin kerran vuodessa ja kestänyt n. kuukauden kerrallaan. Pattia tms. ei ole rinnassa ollut.

Koska äidilläni on ollut rintasyöpä, tietysti pelästyin kun oireet alkoivat. Olen nyt kuuden vuoden aikana käynyt kolme kertaa rinnan ultraäänessä ja kerran mammografiassa, eikä mitään ole koskaan rinnasta löytynyt. Edellisen kerran olin rinnan uä:ssä puolitoista vuotta sitten.

Nyt rintaoireita on taas ollut noin kuukauden (oltuaan yli vuoden poissa), mutta vähän erilaisia. Vasemman rinnan kipujen lisäksi molemmat rinnat ovat olleet hieman arkoja. Lisäksi rintakipu on nyt lähes kokonaan loppunut, mutta sen tilalle on tullut pistelyä ja lievää puutumisen tunnetta vasemmassa käsivarressa ja kyynärpäässä.

Olen ahdistunut ja pelkään että tämä on sittenkin syöpää, että minulla on kasvain joka jotenkin painaa käden hermoja tms. Olen menossa lääkäriin, mutta sain ajan vasta viikon päähän. Pelkään kuolemaa ja pienten lasteni jäämistä äidittömiksi.

Apua!

[QUOTE="merri";30240783]Hermo jossain välissä ??Lihaksista johtuvaa ??[/QUOTE]

Tuota yritän vakuuttaa itselleni. Sala kuitenkin pelkään selkärankaan levinnyttä rintasyöpää.

Uusimmat

Yhteistyössä