Mikä minua vaivaa?!;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen...

Vieras
Olen nuori,18 vuotias ja raskaana. Lapsi on hyvä asia mitä olemme kihlattuni kanssa toivoneet. Minua ällöttää seksi,mielessäni aina kirvaan ja mulla nousee joku kauhea viha miestäni kohtaa. Mikä mulla on? Onko kellään muulla ollut? Toiseksi kaverini ovat vielä ns. teinejä ja joskus toivoisin itsenikin olevan vielä...siis en halua tuntea niin,haluaisin olla onnellinen,mikä minulla on..? Osaako joku auttaa löytämään jotain positiivista...

Mä olen 21-vuotias ja kaksi lasta ja mulla on juuri samanlaisia tunteita kun sullakin! Mäkään en tiedä miksi minusta tältä tuntuu, iljettää suorastaan seksi ja aina kun mieheni tulee yrittämään seksiä niin tulee sellainen tunne että työtäisin mielummin kauas. Mulla on myös sellainen outo tunne ittiä kohtaan ettei tunne itteensä hemaisevaksi tai en edes tahdo tuntea.
Mikä meitä risoo?

Itse olen kärsinyt samasta asiasta aina. Olen 33 vuotias. Parisuhde ei voi hyvin, jos siinä ei tyydytetä sukupuolisia haluja joten annan miehelleni säännöllisesti huvitti minua tai ei. Helpommaksi se muuttuu iän myötä ja joskus haluan sitä myös itse. Tosin monesti jos haluankin en voi sitä nautintoa itselleni sallia, siinähän menee ihmiseltä kontrollikin... ;) Tiedän että päässä on jotain pahsti vialla, mutta en tiedä mistä apuakaan saisi. Muuten olen kai ihan normaali :)

Ei seksiä pidä hampaat irvessä harrastaa! Puhu kihlattusi kanssa, ja yritä selvittää, mikä mättää. Pitkän päälle ainoa ratkaisu on löytää oikeat vastaukset ja oikea lähestyminen asiaan.
Toivottavasti tämäkin elämänalue vielä iloksi muuttuu. Siinä tarvitaan molemminpuolista ymmärrystä ja yhteistyötä.

Toivotan onnea ja laitan kukkia rohkeasta avauksesta:
Paeonia coriacea
http://www.topwalks.net/plants/pink/paeonia_coriacea_more.htm

Kiitos teille,luulin jo että olisin ainoa:) En tosiaan tiedä mikä meitä vaivaa...:( Mutta ei se auta itkut markkinoilla,pitää yrittää miettiä miten tästä eteen päin...en vain viitsi miehelleni puhua,siitä tulee vain riitaa.

Sellainen juttu mulla vielä on että kun aloitetaan joskus sekstaileen niin yhtäkkii tulee sellainen tunne etten mä voi tai etten mä osaa antautua siihen. Se on ongelma jos mikä.

Meillä on ollut paljon ongelmia ja niistä ei ole kunnolla ikinä puhuttu,aina riidelty vain niin en jaksa taas aloittaa sitä :( ajattelen että olen valinnut tämän tien ja niin aion sen myös kulkea,tai siis että mitä muutakaan tässä voi tehdä...toivottavasti saan jostain positiivista energiaa:) etten murehtisi nyt vaan iloitsisin.

Alkuperäinen kirjoittaja wippies:
Sellainen juttu mulla vielä on että kun aloitetaan joskus sekstaileen niin yhtäkkii tulee sellainen tunne etten mä voi tai etten mä osaa antautua siihen. Se on ongelma jos mikä.

sama täällä,mutta pitää lopettaa tämä kirjoittelu ku mies kohta tulee töistä...:(

En voi mitenkään ymmärtää sitä, ettei vielä 2000-luvullakaan voida pariskunnan kesken puhua seksistä, omista toiveista sen suhteen ja mahdollisista ongelmista seksissä. Jos sen äijelin kanssa ei voi seksistä puhua, mikä häntä sitten kiinnostaa? Mitkä ovat ne sallitut aiheet.
Jos ei kykene/suostu keskustelemaan muuta kuin formuloista, jääkiekosta ja pitkän matkan hiihdosta, ei ole kypsä tasapainoiseen parisuhteeseen.
Tarvitaan kovaa koulutusta!
Ja mikäs siinä riidassakaan, jos sillä saa viestin perille. Riidelkää sitten ja valppaasti. Kyllä se tehoaa, kun malttaa kuunnella ja vastata asialliseksi mutta napakasti. Kyllä aivot aina pärjäävät lihaksille ja mieshormonille!

Yhteistyössä