Mikä miehessäsi on parasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sollu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sollu

Jäsen
26.09.2005
646
0
16
Kohtuuden nimissä piti laittaa tälläinen kysymys,kun tuli noita vikojakin paljastettua.
Mieheni on taitava keskustelija,häneltä olen oppinut paljon.Mieheni on sydämellinen,lämmin tyyppi.Hänen kanssaan olen saanut toteuttaa haaveitani,esim.hän suostui tanssikurssille kanssani.Hän on hyvä rakastaja ja huolehtivainen isä lapsille.Niin, viimeisenä muttei vähäisimpänä,ulkomuodoltaan komea, raamikas mies. :heart:

Hyvä kun laitoit. =) Hyviä puolia on niin paljon, että menee tovi vastatessa. =) Menenkin tässä ensin tuonne alakertaan kokoamaan ajatuksia aiheesta ja nauttimaan toffifeeta ja siideriä, mitä mies mulle juuri kävi kaupasta hakemassa. =)

Kaikkein parasta on miehessäni se että n osoittanut olevansa rehellinen ja sanojensa mittainen mies. Pitää minkä lupaa. Erittäin huumorintajuinen, rakastava ja hellä. Ei silti kyllä vikojakin on, mutta niinhän meissä kaikissa... :heart:

Parasta mun miehessä on se, kuinka se huolehtii meistä, perheestään. Hyvä keskustelukumppani, saanut minutkin laukomaan omia mielipiteitäni =) . Hoitaa kotia ja lapsia tosi hyvin silloin kun itse olen poissa, vaikka aina kun olen kotona niin ei löydä mitään eikä tiedä mitä lapsille laitetaan päälle ;) . Pitää arvossa perheen yhteistä aikaa ja passittaa se välillä minutkin päikkäreille, vaikka yleensä se menee ite.... On se juu hyvä mies mulle ja hyvä isä lapsillemme, et ei tartte vaihtaa, kun rakkauttakin riittää :heart:

Osallistuu kotitöihin (imurointi, lattianpesu ja ruoanlaitto), hoitaa lapsia ja pitää kaikkia omanaan (vain 1 on oma), mikä minusta on tärkein. Vaikka töitä ei olis tarjolla, niin yrittää ja yrittää, et jotain hommaa sais, ei osaa olla paikallaan pitempiä ajan jaksoja. Kummatkin ollaan horoskoopiltamme neitsyiltä (usein sanotaan et 2 neitsyttä ei mahdu saman katon alle) ja tosi hyvin ollaan samalla aaltopituudella asioista, haaveet ovat melko samantyyppiset.

Mieheni on huomaavainen, romanttinen, hassu, hyvä keskustelija, älykäs, fixu, sosiaalinen, keksii aina kaikkia ihania yllätyksiä, tekee kotitöitä vaikka mä olen työttömänä ja siis lorvin päivät pitkät... Sängyssä mies on huippu, ja kaiken muun hyvän lisäksi aivan hemmetin komeakin!!!

No pakko listata nämäkin kun tuli listattua huonoja puolia

Hauskannäköinen
Huomaavainen, huolehtiva ja hellä
Paras rakastaja ikinä
Pitää huolta lapsista, siivoaa pyytämättä ja pyytämällä
Antaa minun mennä harrastuksiin tarvittaessa (huoltaa siis lapset)
Hyvä isä myös minun edell liitosta olevalle lapselle ja omilleenkin
Hyvä kuuntelija, keskustelija
Haluaa viettää aikaa yhdessä mielummin kuin olla liesussa
Ottaa mielipiteeni huomioon asiassa kuin asiassa
Osaa kehua ja kiittää ja pyytää anteeksi
Ei harrasta riitelyä tai mökötystä
Tuo tuliaisia (kosmetiikkaa ym) kun käy työmatkoilla
kätevä käsistään
luotettava, uskollinen

.. eli empä vaihtaisi pois

Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna: SE ON VAAN KAIKIN PUOLIN NIIN IHANA. En osaa eritellä . En tiedä onko muut vielä näin pitkän ajan jälkeen rakastuneita ( ollaan oltu 16-v kimpassa ). Siinäpä olis hyvä gallup tänne .

Peruspositiivinen asenne elämään ja arkeen, lempeä ja kiltti mies, itse rauhallisuus (kun taas minä olen aika tempperamenttinen) aivan ihana isä lapsille, perhe ja koti on miehelle kaikki kaikessa ja muistaa sanoa joka päivä kuinka paljon mua rakastaa :heart: Mies huolehtii myös kauniisti lähimmäisistään. Tulipa oikein ikävä, kun mies on ollut työreissussa jo koko viikon ja vielä pari päivää lisää. On harvoin poissa kotoa iltaisin, että mulla ja lapsilla ollut outo viikko.

Ällistyn melkein joka päivä, miten voi olla joku noin kiltti ihminen ja jaksaa olla kärsivällinen muita (minuakin kiukkuista akkaa !) kohtaan. On hän minuakin jaksanut jo 16 vuotta, ihmeellistä ! Uskon, että monikaan mies ei olisi jaksanut kanssani näin kauan olla ja tehdä vielä lapsenkin.. Olen siis onnekas, kun on hyvä ja varakas mies ja muutenkin kunnollinen ! Kunpa heitä olisi enemmänkin jokaiselle naiselle.. :)

Mieheni on sisukas, sanavalmis, ahkera, sopeutuvainen ja yllättäen myös kärsivällinenkin. Miehekäs, pitää oman päänsä, tekee paljon perheensä eteen eikä rutise turhista. Suomalainen sisupussi siis! :heart:

Mieheni on huippukomea, mahdottoman viisas ja älykäs ja luonteeltaan lempeä ja äärimmäisen suvaitsevainen. Tulee kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen, töissäänkin taltuttaa pahimmat kiukkupussit, ei kai muuten olisi naimisissa tällaisen ailahtelevaisen ja temperamenttisen naisen kanssa.

On lapsille mukava ja jaksaa kuunnella ja rohkaista heitä pienimmissäkin asioissa.

Avioliittomme kruunaa se, että hän on mieletön kokki ja ihana sängyssä!

on kohtelias ja ystävällinen kaikille.

On älykäs ja huumorintajuinen. Osaa lähes kaiken paremmin kuin minä, on taitava käsistään (rakentaminen, auton korjaus, tietokoneen huollot ym sujuu) ja lisäksi päässäkään ei mitään vikaa, kun hänellä arvostettu korkeakoulututkinto.

Aina kun en jotain tiedä, kysyn ensin mieheltäni ja vastaus tulee lähes alalta kuin alalta (biologia, historia, politiikka...). Arvostan älyä ja sivistystä, enkä kykenisi elää minua tyhmemmän ja sivistymättömän ihmisen kanssa. Miehen kuuluu olla mielestäni se fiksumpi suhteessa. Se, että hän tietää ja osaa, johtuu siitä, että hänellä on uteliaisuutta eri asioita kohtaan, ja sinnikkyyttä, jaksaa istua yökausia korjaamassa tietokonetta ym. itse opettelee asiat.

Osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon. Käy töissä, eikä törsää palkkaa itseensä vaan maksaa vuokran ja laskut. En haluaisi itsekeskeistä miestä, joka harrastaa vaan kalliita harrastuksia ja ihailee omaa naamaansa peilistä.

Täydellinen ei tietenkän ole kukaan. Ei myöskään mieheni. Hänen huono puolensa on se, että ei itse osaa arvostaa itseään. Häneltä siis puuttuu itsetuntoa. Johtuu varmaan pääosin kasvatuksesta, että hänet nuorimpana lapsena kasvatettu siihen, että eihän hän mitään tarvitse tai ansaitse. Sisarukset ovat aina vaatineet ja saaneet enemmän kun ovat vaatineet, koska ovat vanhempia. Eli mieheni huono itsetunto ja siitä johtuen ei näe omaa fiksuuttaan, ei pyydä kunnon palkkaa tai hakeudu hyväpalkkaiseen työhön, tekee kaiken aina kaikille pyytäjille ilmaiseksi. Esim oman alansa töitä tekee iltaisin/öisin ilmaiseksi pyytäjille..

Eli mieheni on liian vaatimaton ja nöyrä ja ei kunnianhimoa, kun ei tajua omaa arvoaan kasvatuksesta johtuen. Miehen vanhemmat ovat perinteisiä duunarivanhempia, hänet on alistettu tottelemaan eikä vastaansanomisia ole sallittu. Tästä johtuen saammekin varmaan aina elää köyhyydessä, paitsi jos itse sitä rahaa hankin meidän perheessä. Mutta minullekaan ei maallinen mammona onnea tuo. Tärkeintä että saa elää ihmisen kanssa jota arvostaa ja kunnioittaa. Enemmän tuo vaatimattomuus ja oman arvostuksen puute huolettaa, koska tarttuu mahdollisesti lapsiin, jotka ovatkin ehkä liiankin vaatimattomia ja kilttejä. Eivät ole normaaleja nykylapsia tyyliin minä minä minä. mulle mulle mulle.

MIeheni on noiden muiden hyvien puolien lisäksi ihan hyvännäköinen mies. On normaalipainoinen ja vaalea ja muutenkin mukiinmenevä.

mutta siis tuo ulkonäkö ei ole mulle tärkeää, kuten ei muutkaan ulkoiset asiat kuten materia tai mammona, ihan vaan sivuseikkana mainitsen että on lisäksi hyvännäköinen. Voisin kyllä myös ruman miehen kanssa elää, jos olisi hyvä tyyppi.