Mikä miehessä ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku siili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikku siili

Vieras
Kertokaapa onko teidän miehillänne tapoja jotka ärsyttää ihan tosissaan?
Tuli vaan mieleen ku itteä ottaa päähän ku mun mies ei ikinä yllätä mua mitenkää. Itse kyllä aina välill järjestelen jotain kivaa mutta hän ei ikinä mitään. Typerää ottaa pulttia tuollasesta mutta kyllä mua joskus se tosissaan ottaa päähän.
Välillä myös tuntuu ettei hänellä ole käytöstapoja.oikeasti.

Tää on nyt pieni murhe, mutta, kun se juo kahvia;

Kaataa kahvin. Sitten keeeeeeeeeeestääääää......sitten sokerit sekaan ja klinklinklinklinklinklinklinklinklinklkin -ainakin pari minuuttia sitä vatkaamista ennen kuin se sokeri on sulanut. Ja sitten maito ja sitten se juo sen.

Eli, "odota, mä vaan juon tän kahvin" saa ihan uusia ulottuvuuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Kaataa kahvin. Sitten keeeeeeeeeeestääääää......sitten sokerit sekaan ja klinklinklinklinklinklinklinklinklinklkin -ainakin pari minuuttia sitä vatkaamista ennen kuin se sokeri on sulanut. Ja sitten maito ja sitten se juo sen.

Onko kaksonen kyseessä?

ärsyttää, kun mies töistä tultuaan alkaa akkamaisesti nalkuttaa tekemättömistä kotitöistä (jotka liittyvät kodin siisteyteen!
Mut kyllä se myös sit siivoaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja keeeestääääpi tovi:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Onko kaksonen kyseessä?

Eikon härkä. :headwall:

Pkkuveljeni on kaksonen ja fiksuna juo kahvinsa sokeritta. :D

Tässä kun on taas remppaa tehty niin kyllä on ruvennut ärsyttämään se, kun mies ei ota asioista kunnolla selvää ja muutenkin aloittaa kovalla vimmalla ja sitten saattaa loppua kuin seinään koko homma.
Ja minä kun otan niin sitä sitten haukutaan stressaamiseksi. :headwall:

Miehen on pakko koko ajan rapsuttaa kynsiä/kynsinauhoja/käsiä/mitä milloinkin. Menee oikeasti hermo siihen jatkuvaan rapsuttamiseen. Otan sitten miestä käsistä kiinni muka rakastuneesti (tietää kyllä miksi otan :D )..

Se että se kehtaa urputtaa siitä että mä muka jätän astioita ympäri taloa ja hän joutuu aina niitä keräilemään.

Syy siihen miksi se ärsyttää: mä olen ainoa joka meillä tiskaa, koskaan, ikinä, vaikka mies on se joka ottaa joka vedenjuontikerralla uuden juomalasin. Mä olen myös ainoa joka meillä imuroi. Mä olen ainoa joka pesee pyykkejä, vie niitä kaappiin tai ripustaa kuivumaan. Mä pyyhin pöydät, pölyt, lattiat ja lasten rähmimät ikkunat. Mä laitan kaikki ruuat, siivoan niiden tekemisistä tulleet sotkut, katan pöydän ja siivoan sen ruuan jälkeen, myös keräämällä kaikki astiat ruokapöydästä.

ja sitten mies kehtaa valittaa mun astioiden ympäriinsä jättämisestä (=se yksi kahvikuppi jota käytän koko päivän mm veden juomiseen) ja huomautella ja valittaa siitä kun joskus kerran kolmessa viikossa tuo olohuoneen pöydältä mun teekupin mulle tiskattavaksi keittiöön |O |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tässä kun on taas remppaa tehty niin kyllä on ruvennut ärsyttämään se, kun mies ei ota asioista kunnolla selvää ja muutenkin aloittaa kovalla vimmalla ja sitten saattaa loppua kuin seinään koko homma.
Ja minä kun otan niin sitä sitten haukutaan stressaamiseksi. :headwall:

Ihan kuin meillä!!
Nytkin yläkerran valmistumista odottelen, kun alkaa jo toi lattialla nukkuminen riittää.
Sanoin, että se yksi ikkkuna pitäis saada laitettua paikoilleen, ettei kaikki yöllliset kosteudet tule sisään ja sais lämmityksenkin yläkertaan päälle.
Siihen mies sitten, että "No on tässä kaikenlaista tekemistä muutenkin"

ARG! Luulis nyt järjen sanovan, että mikä on se ykkösasia tällä hetkellä.
Autoja ja pihaa nyt ehtii rassata myöhemminkin.

piti ihan hetki miettiä...se kun jos minuu ahistaa joku juttu, enkä välttämättä kerro sille heti siitä (tapana funtsia oma kanta asiaan selväks eka)vaan oon vähän hiljaisempi ja poissaoleva ni heti alkaa kysely, mikä sua vaivaa? onko jotain sattunu yms. se taitaa olla ärsyttävin piirre, ainakin se saa mut raivostumaan...

Nämä ärsyttää:
* ei vie pyykkejään pyykkikoriin asti, vaan jättää ne näkysälle
* ei osaa laittaa astioitaan koneeseen
* ottaa aina lapselle parhaat vaatteet (esim. valkoiset sukkahousut ja valkoisen paidan ja paremmat ulkovaatteet) ulos likahommiin!!!!!
* kun tekee remonttia, niin kaikki tavarat ja työkalut levälllän ympäri taloa, ja sitten niitä etsitään kissojen ja koirien kanssa.

saanhan olla rehellinen?
Tällä hetkellä koko mies on ärsyttävä...ollut viimesen viikon

Mutta normioloissa:
-tavarat jää siihen mihin sattuu kädestään tiputtamaan
-aina kuuluu "missä on se ja tää",ikäänkuin minä tietäisin missä on nyt se saakutin nippelinappeli jonka on hallilla/varastolla jonnekkin tipauttanut
-pöytä jää siivomatta,vaikka hän on se ainoa joka siinä syö,niin lautaset kuin ruokatarvikkeet
-jos sanoo kohta,tapahtuu se ehkä viikon sisällä.Sanoo huomenna,saa miettiä minkä päivän huomenna.Ja katotaan,on yhtä kuin ei ikinä..
-hermostuu lapsille pienestä

Alkuperäinen kirjoittaja meillä näinpäin:
ärsyttää, kun mies töistä tultuaan alkaa akkamaisesti nalkuttaa tekemättömistä kotitöistä (jotka liittyvät kodin siisteyteen!
Mut kyllä se myös sit siivoaa!!

Meillä kans..oikee "ämmä" kotona..siis vaikka oliskin just siivottu niin murusesta lattiallakin pitää nalkuttaa :laugh:

Mun miehessä ei muuta vikaa kun et se ei osaa pitää keittiötä siistinä... kaikki jää siihen missä niitä on käytetty. Ruuat kyllä laittaa kaappiin, mutta astiat... ja pöytä täynnä lehtiä... astiat se tiskaa vasta sitten kun altaat pursuaa jo yli, jos en minä ole jo kyllästyny katselemaan ja tiskaa aikasemmin... minä joudun koko ajan siivoamaan keittiötä, joskus annan olla ja se on hetken kuluttua kun "pommin jäljiltä".... muuten meillä on tosi siistiä keittiö vaan on kauhistus...

Ja yks mikä välillä rassaa on kun meillä ei ole mitään yhteistä harrastusta tai vastaavaa....

Ajoittain ärsyttää, kun mies säveltää päässään vaikkapa kauppareissulla ja on siis henkisesti jossain ihan muualla kun pitäisi ruokapoliittisia asioita miettiä!Sillä on uskomaton kyky muutenkin keskittyä noihin musajuttuihinsa niin,ettei näe eikä kuule yhtään mitään muuta silloin.Ja välillä ärsyttää se,että kitara pitää olla kokoajan kädessä.Ymmärrän kyllä,että pitää treenata,mutta rajansa kaikella?!Ihana ukko kyllä on! :heart:

Yhteistyössä