Tui tui, mitäs teidän iltaan? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Metis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Metis

Aktiivinen jäsen
18.04.2012
3 096
24
38
Mä tulin juur päivystyksessä ja siellä oli ihana lääkäri,, joka VIHDOIN otti mut tosissaan ja määräs huomenna sairaalaan tutkimuksiin. Tänään olis laittanu jo jos olisin halunnut, mutta totesin pärjääväni illan ja yön kotonakin.

Nää kivut olis todella ihania ja olisin melkein innoissani.... JOS olisin raskaana rv39 tms. mut nyt nää supistukset lähinnä ottaa päähän. (mutta en valita, kuten lupasin :D )

Iltakahvia hörpin ja ootan että näkijä alkaa, sivusilmällä kattelen tota nuoret, laiskat ja tyhmät- sarjaa mutta en mä osaa kattoo sitä ilman että mua alkaa ärsyttää. Jotkut niistä vaan kitisee kun on saanu rauhassa istuskella kultalusikka perseessä tekemättä ikinä mitään. |O

Mitäs te? :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26507121:
oksettaa, väsyttää, koko kroppaan sattuu- toivon ettää tää olis vaan joku alkava vatsatauti mikä menis nopeesti ohi. Ja tyhmä kun olen, oli pakko vetää sit vielä punttitreenikin...

Eiii kipeenä saa alkaa riehumaan! :stick:
Nyt vaan hunajavettä ja lepäämään!

• Tykkää
Reactions: jassåå
Katselen tuota tv5 kauhuleffaa yksin, pelottava..voi kun joku olis vieressä pitämässä kädestä kii, heh..vähän vithuttaa tuleva huominen rankka työpäivä, täytyy vaan jaksaa

Esikoinen harjoittelee Jessie J:n Dominoa, kun pitäs se huomenna laulaa. Pitäs palsta sulkea ja ruveta kattoon vielä noita epäpuhtauksia pois.
8kk kränää tuolla pedissään jotain. Ukko kattoo futista.
Aamuaikasesta sitte sairaalalle. Tyttö on pois hengityskoneesta, CPAP:ia enää tarvittaessa. Keltainen on, ja sinivalohoidossa oli tänään. Esikko ilmoitti, että voisi tulla laulamaan Dominon siskolle, ja myöntävästi vastasivat sairaalastakin. Aamulla lähdetään, siitä suoraan sitten laulamaan. Jännittää häntä kuulemma, on varmaan kolmisen vuotta jo siitä kun yksin joutui laulamaan.

• Tykkää
Reactions: Metis
[QUOTE="Minttu";26507346]Katselen tuota tv5 kauhuleffaa yksin, pelottava..voi kun joku olis vieressä pitämässä kädestä kii, heh..vähän vithuttaa tuleva huominen rankka työpäivä, täytyy vaan jaksaa[/QUOTE]

Ooooh, kauhua, mikä leffa sieltä tulee? :)

Jalkapalloa, jalkapalloa ja taas kerran jalkapalloa..prkl!!!! Joten tässä istun. Voisin ehkä avata sidukan, jonka mies toi kun lupasin sen siivittämänä katsoa hänen kanssaan fudista..mut en ole vielä saanut itseäni tuonne soffalle..

Meillä jalkapallo-ilta. Mies kannattaa Englantia ja minä Ranskaa tän illan peleissä. Eivät pelaa vastakkain ja pelit tulee samaan aikaan. Meinas olla kipakkaa sananvaihtoa tossa alussa, et kumpi menee makkariin kattomaan pienemmästä telkasta. Mutta sit tajuttiin/muistettiin toi PIP toiminto ja nyt nähdään molemmat pelit yhtä aikaa. :D

Mies lähtee pelin jälkeen takaisin töihin ja mä nukkumaan.

Juuri lähti viimeiset ristiäis vieraat ja mä odotan,että mies tulee kotiin.
Laitetaan lapset yhdessä nukkumaan,kerrankin ja muutenkin paapotaan niitä.
Tenavat istuu sohvalla vieressä juuri nyt ja katsoo piirrettyjä.
Saas nähdä tuleeko uni,kun vauvaa taas jo niin kova ikävä.

Itkettää ja väsyttää.. Pitäis olla nukkumassa, mutta minun rakas on reissussa eikä uni oikein maistu yksin. Pitää hengailla täällä niin kauan, että väsyttää niin armottomasti, että uni tulee heti. En jaksais taas itkeä tyynyä märäksi. Loma alkoi tänään, mutta fiilikset jotenki hukassa..

Se kauhuleffa menikin jo, luolassa oli semmoisia alienin näkösii olioita jotka tietty popsi niitä sukeltajia ja kauniita unia mulle vaan,heh..oli muuten tosi hyvä leffa!