mikä merkkiä tein autot on? onko valittamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toyota Corolla 2.0 diesel vuosimallia 1995. Ei ole vielä ikinä ollut mitään vikaa ja korikin on kuin uusi:). Kilometrejä vaivaisen 650t :)
Audi a6 vm 2007. Olikohan se nyt vetonivel tms, mikä meni paskaksi ja se on vaihdettu. Muuten ei mitään moittimista.

Seat Altea XL vm. 2009 Ei ole vielä löytynyt valittamista. Tai no paksi vois olla isompi (edellinen auto oli farmari, niin tottu siihen...), mutta takapenkin jalkatilat on aivan loistavat! :)

toyota corolla vm 2001. ei vikoja ilmaantunut vielä auto ollut meillä vasta muutama kk. Mutta täytyy kyllä sanoa että on siinä harvinaisen Ruma auto.

Honda Accord vm 2006. ei valittamista helmi auto :)

Pakko kyllä sanoa, että mulla oli ennen Ford Focus, johon tehtiin kaikki maailman mahdolliset remontit. Meni rikki vois sanoa, että jokainen osa mitä autosta löytyy. Tehtiin kytkinrempat, kaasurempat, vaihdelaatikkorempat ja kaikki nivelet ja luut ja mitä lie ovatkaan vaihdettiin. Mutta olipa sekin ford kyllä pieniruokainen.

Mondeo 08. Miehen auto ja mulla ei vielä ole autoa. Ollut joku pikkuvika, mutta eikai suurempia. Miehellä on tosin tilattuna uusi avensis, joka saapuu toukokuussa.
Itse olen autoa ostamassa myös ja suunnitteilla KIA tai Audi a3.

355 bmw:tä ei ole olemassakaan...

30505.gif

Nissan Datsun Sunny taitaa olla mallin koko nimi. Vuosimallia 82-83, en muista tarkkaan kumpi. Ok, tuossa on kasettisoitin, ja radio on kamala rämä ja keskuslukitukset ja muut hienoudet puuttuu, mutta tuo auto ei ikinä jätä pulaan.
Ukko hankki meille pari vuotta sitten upouuden volvon, oli joku testivoittajamallikin olevinaan. En muista nyt tarkemmin mikä mutta hienohan se oli. Ei vaan ollut mitenkään kestävä, jänis törmäsi puskuriin niin melkein puoli auton keulaa rytyssä?! Ja koko ajan oli jotain pientä vikaa..

Yhteistyössä