Mikä on hyvä ompelukone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan peruskone aloittelijalle, en kuitenkaan suosittele postimyyntifirmiojen halvinta mallia(kokemusta on niistä)
Kannattaa käydä alan liikkeessä, ja ostaa joku tunnettu merkki. Hyvällä koneella on aina paljon hauskempaa ja helpompaa tehdä töitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan peruskone aloittelijalle, en kuitenkaan suosittele postimyyntifirmiojen halvinta mallia(kokemusta on niistä)
Kannattaa käydä alan liikkeessä, ja ostaa joku tunnettu merkki. Hyvällä koneella on aina paljon hauskempaa ja helpompaa tehdä töitä :)

peesaan.unohda anttilan ja hobbarin satasen koneet

Mä oon ostanut cittarista alle satasen koneen, EVA merkkisen ja sitä mun ammattiompelija tätikin kehui ihan hyväksi koneeksi! Oon tykännyt parin vuoden käytön jälkeen!

Ompelen verhoja, helppoja lastenvaatteita, aplikointeja, jotain leluja jne.,.

Itsellä Janome. Maksoi kuulemma maltaita vanhempieni mukaan, jotka sen aikoinaan minulle ostivat. On ollut todella hyvä kone ja kestää ommella vahvempiakin kankaita mm. miehen työvaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja pat:
Itsellä Janome. Maksoi kuulemma maltaita vanhempieni mukaan, jotka sen aikoinaan minulle ostivat. On ollut todella hyvä kone ja kestää ommella vahvempiakin kankaita mm. miehen työvaatteet.

Se onkin kehitelty tehdaskoneesta kotikoneeksi, eli paras mahdollinen mitä markkinoilta löytyy. Oma Janome maksoi aikoinaan 890e ja saumuri samoin.

Mee ompelukonekauppaan ja osta halvin tunnettua merkkiä oleva.
Tolla Janomella pääsee kyl nopeempaa ja sillä just ompelin lampaannahasta hatunkin pojalle =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikåärme h:na:
Tolla Janomella pääsee kyl nopeempaa ja sillä just ompelin lampaannahasta hatunkin pojalle =)

Oho. En tienny että ovat niin kalliita. Mummi sen mulle osti. Samalla ittelleen ja serkuille. Varoitteli et voi tulla päälle, mutta ei se vielä teollisuuskonetta kii saa. Mut ei nysväilekään niinku Singerit

Ap. Osta käytetty Janome :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikåärme h:na:

Heh liian nopea voi karata mun käsistä... Ajokortti suoritettu joskus ala-asteella :-D Menen ensin siis ompelukonekauppaan tutkiskelemaan tarjontaa. Kiitos vinkeistä.

Yhteistyössä