mikä juttu tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

abba

Vieras
Mitä mun pitäisi ajatella miehen naispuolisesta työkaverista, joka huudahtaa sen jälkeen kun minut irtisanottu, että ei voisi ikinä kestää jos mieheni lähtisi firmasta. Olimme siis aikaisemmin kaikki samassa paikassa töiss.Sanoin hänelle vain että eiköhän se ole perheemme asia. Ovat olleet työmatkalla kerran yhdessä ja tekevät töitä päivittäinkin yhdessä ja ovat ns. kaverit. Tämä nainen on meitä yli kymmenen vuotta vanhempi ja viimeksi kun menin käymään siellä mieheni istui hänen työpöydällään ja nainen veti punaiseksi ja mieheni hyppäsi pois. Ovat tunteneet useita vuosia ennenkuin aloimme olemaan yhdessä ja mieheni oli pitkään sinkku ja nainen on naimisissa ja mummokin jo. Joku sanoi, että sillä on v..mäinen mies. Olisko intuitiota??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MIKSI kaikki aina ajattelee ekana miehistään että onko sillä suhde, jos työparin/juttelukumppanina on toinen nainen????

ei kyseessä olekaan se, mutta ei mulla kyl olis pokkaa sanoa jonkun vaimolle vaikka olisinkin hänen miehensä ystävä, että en kestäisi jos sun miehesi lähtisi(lue ,jättäisi minut)firmasta. Eihän työkavereilta kysytä esim. voimmeko hankkia lapsia, ostammeko talon vai voiko hän muuttaa työpaikkaa kuten tässä?

Siis voinko olla mielestänne varma, että perhettämme koskevat päätökset tehdään perheen kesken, eikä niin, että minä vedän kotoa ja tämä työkaveri töistä? Ongelmiahan siitä syntyy ja lapset kärsii tilanteessa. Kyse ei ole siis suhteesta. En kyllä usko mieheni häneen koskevan halusipa hän tai ei, mutta tietynlaisesta riipasta ja siitä, että käyttää mieheni hyväntahtoisuutta hyväksi, vaikka on perheen ulkopuolinen.

Ehkä ne ovat tavallaan ystäviä sekä työkavereita. Töissä ystävystyy joidenkin kanssa, kun on joku jonka kanssa juoruta työpaikan huonoista puolista ja ärsyttävistä työkavereista. Jos sellanen kaveruus löytyy, niin aika ankeata olisi töissä jos toinen irtisanottaisiin. Voi olla, että työn merkeissä ovat läheisiä.

Ehkä ne ovat tavallaan ystäviä sekä työkavereita. Töissä ystävystyy joidenkin kanssa, kun on joku jonka kanssa juoruta työpaikan huonoista puolista ja ärsyttävistä työkavereista. Jos sellanen kaveruus löytyy, niin aika ankeata olisi töissä jos toinen irtisanottaisiin. Voi olla, että työn merkeissä ovat läheisiä.

Eli sun mielestä mun pitäisi ymmärtää ja ottaa se kiukkuinen ja väsynyt mies sieltä töistä vastaan kun on miellyttänyt ja viihdyttänyt jo yhtä naista tänään kun sillä on itsellä kurja mies. Olen joskus kysynyt , että eikö se sun kaveri vois tulla meille lapsenvahdiksi niin päästäisiin joskus kahdestaan syömään?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eli sun mielestä mun pitäisi ymmärtää ja ottaa se kiukkuinen ja väsynyt mies sieltä töistä vastaan kun on miellyttänyt ja viihdyttänyt jo yhtä naista tänään kun sillä on itsellä kurja mies. Olen joskus kysynyt , että eikö se sun kaveri vois tulla meille lapsenvahdiksi niin päästäisiin joskus kahdestaan syömään?

Otat ehkä vähän nokkiisi nyt. Sun mielestä siis miehes on töissä viihdyttämässä tätä naista, eikä hän sais olla töistään väsynyt? Mietis nyt miltä tuo sinun iniseminen kuulostaa? Ja mitä se naisen mies siihen kuuluu? Kuulostaa, että sun miehellä on hankala nainen. Ja miksi sun miehes työkaverin pitäis tulla sun lapsenvahdiksi? Voi elämä...

Mieheni ei hyväksy minulle miespuolisia kavereita ja olen heidän kanssaan yhteydenpidon lopettanut. Mieheni väittää, että mulla on ollut jotain peliä heidän kanssaan vaikka varmasti kyse on ollut vain kavereista.

Mieheni ei hyväksy minulle miespuolisia kavereita ja olen heidän kanssaan yhteydenpidon lopettanut. Mieheni väittää, että mulla on ollut jotain peliä heidän kanssaan vaikka varmasti kyse on ollut vain kavereista.

Oliko ne miespuolisia työkavereita, ja pitääkö miehesi siis yhteyttä tän naisen kanssa töitten ulkopuolellakin?

Kuulostaa, että teillä on molemmilla luottamuspula, joka teidän pitää keskenänne vatvoa. Turha alkaa syyttämään jotain naispuolista työkaveria.

Otat ehkä vähän nokkiisi nyt. Sun mielestä siis miehes on töissä viihdyttämässä tätä naista, eikä hän sais olla töistään väsynyt? Mietis nyt miltä tuo sinun iniseminen kuulostaa? Ja mitä se naisen mies siihen kuuluu? Kuulostaa, että sun miehellä on hankala nainen. Ja miksi sun miehes työkaverin pitäis tulla sun lapsenvahdiksi? Voi elämä...

No jos se määrää mieheni elämästä ja meidän elämästä niin miksei se ota vastuuta mistään. Mä oon ymmärtänyt aina, että perheasiat päätetään perheen kesken. En minä tunge toisten elämään ja laita itsekkäästi viattomia lapsia kärsimään, jotta itsellä on kivaa. Vittuako se mulle kuuluu onko miehellä työstressiä.. Kyllä minäkin tarviisin apua lasten hoitoon joskus. Jos sen naisen mies ei olekaan hankala vaan se nainen on, kannattais varmaan kysyä sitä meille mun kaveriksi hoitaan lapsia. Meistäkin vois tulla kaverit.

No jos se määrää mieheni elämästä ja meidän elämästä niin miksei se ota vastuuta mistään. Mä oon ymmärtänyt aina, että perheasiat päätetään perheen kesken. En minä tunge toisten elämään ja laita itsekkäästi viattomia lapsia kärsimään, jotta itsellä on kivaa. Vittuako se mulle kuuluu onko miehellä työstressiä.. Kyllä minäkin tarviisin apua lasten hoitoon joskus. Jos sen naisen mies ei olekaan hankala vaan se nainen on, kannattais varmaan kysyä sitä meille mun kaveriksi hoitaan lapsia. Meistäkin vois tulla kaverit.

Ja kaiken tuon päättelit siitä yhdestä tokaisusta? Naurettavaa tuollainen vouhkaaminen.

Oliko ne miespuolisia työkavereita, ja pitääkö miehesi siis yhteyttä tän naisen kanssa töitten ulkopuolellakin?

Kuulostaa, että teillä on molemmilla luottamuspula, joka teidän pitää keskenänne vatvoa. Turha alkaa syyttämään jotain naispuolista työkaveria.

Kyllä tämä nainen tietää että miehelläni on vähän hakusessa se mikä on sopivaa parisuhteessa ja mikä ei, koska on koko ikänsä ollut yksin eikä koskaan seurustellut ennemmin. Minä ja monet tyttökaverinikin ovat tätä joutuneet opettamaan hänelle ettei esim. jos on vaimo, ei saa hivellä toisen naisen tukkaa yleensäkään, muttei ainakaan vaimon edessä. Mieheni on vaikeaa ymmärtää joskus, että jotkut asiat on vaan meidän keskeisiä. Mieheni luottamuspulaan ei ole mitään syytä. En ole koskaan jäänyt kiinni valehtelusta(koska en ole koskaan valehdellut) toisin kuin hän. Aika ironista siis on, ettei minulla ei saa olla vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, mutta hänellä saa. Tiesin kyllä, että ikänsä sinkkumiehenä olleella miehellä on paljon naisia tuttavapiirissä ja jotkut kavereita ja jotkut enemmänkin, muttei ketään otettu vaimoksi asti ja viikottain näihin törmää vieläkin ja siinä ne inisee, ettei olla pitkään aikaan nähty ja lässyn lässyn..

Ehkä mulla on vanhoillinen ajatuksenjuoksu sitten.. Pitääkin pyytää vanhaa kaveria "Eeroa" mun ja lasten kanssa uimahalliin joku päivä, kun miehellä jatkuvasti työkiireitä ja matkoja ja väsynyt töiden jälkeen . Se on niin lapsirakas ja yksin niiden kanssa on niin hankala mennä. Kiitos vieraalle kun sait mut näkemään asiat avarammin.

Yhteistyössä