Mikä julki-imetyksessä ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fortunate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fortunate

Aktiivinen jäsen
07.11.2010
8 015
1
36
Minua on aina ihmetyttänyt tuo.
Koetaanko naisen rinta liian intiiminä?
Oikeastaanhan siinä ei sitä rintaa juurikaan näy, mutta häiritseekö se tieto, että vauva imee rintaa?

Toivon nyt, että te joita imetys muualla kuin kotona piilossa ärsyttää, kerrotte MIKÄ siinä ärsyttää?

Musta tuntuu, että se on ihmisille vaan joku periaatekysymys. :rolleyes: Silloin harvoin, kun olen nähnyt jonkun imettävän julkisesti niin se on tehty hyvin huomaamattomasti ja hädin tuskin olen tajunnut niiden naisten imettävän.

mua ei julki-imetys haittaa tai häiritse, mut itse en kyllä imetä julkisesti...ja musta on hassua, jos joku sanoo, että ei haittaa jos joku näkee hänen tissinsä kun imettää.. Miks se ei haittaa? Koska musta se tissi on edelleen yhtä seksuaalinen osa naista kun ennenkin, imettäis tai ei. Enkä mä ainakaan tykkäis, jos joku ventovieras mun tissini näkis :D

[QUOTE="outoa";24215644]On se vähän outoa että näytellään tissejä julkisesti. Eihän miehetkään näyttele vehjettään.[/QUOTE]

Aika harva julki-imettäjä varmaan tissejä näyttelee, vaan hoitaa homman mahd.huomaamattomasti.
Mun mielestä tissejä ei voi rinnastaa sukupuolielimiin.

[QUOTE="outoa";24215644]On se vähän outoa että näytellään tissejä julkisesti. Eihän miehetkään näyttele vehjettään.[/QUOTE]

Huono vertaus.
Julki-imetyksessä ei ärsytä mikään. :) En tunne yhtään ihmistä, jota se ärsyttäisi.

Ei mua ärsytä mikään. Yleensä nämä julki-imtyksestä motkottavat ovat niitä, jotka eivät itse ole imettäneet ollenkaan tai vain hyvin vähän aikaa. Liittyiskö sitten siihen?

Enemmänhän tuolla kadulla näkyy tissiä, kun naiset ovat pukeutuneet pikkutoppeihinsa. Ei siihen imetystä tarvita...

No mutta, kyllähän monet miehet kulkee ilman paikaa yleisillä paikoilla. Tissit näkkyypi. :xmas:

Musta tuntuu että ihmisiä lähinnä ärsyttää nämä mammat, jotka todellakin kaivavat sen 150ÖÖ tissinsä siihen pöydälle, niin että se näkyy varmasti kaikille ja alkavat sitten imettää sitä vauvaansa ja edelleen niin että se valkoinen jätti-tissi paistaa kaikille...
Suurinosa äideistä osaa kuitenkin imettää niin että vättämättä edes samassa pöydässä istuva ei tajua mitä tämä äiti tekee, joten ne tuskin ärsyttää ketään.

mua ei julki-imetys haittaa tai häiritse, mut itse en kyllä imetä julkisesti...ja musta on hassua, jos joku sanoo, että ei haittaa jos joku näkee hänen tissinsä kun imettää.. Miks se ei haittaa? Koska musta se tissi on edelleen yhtä seksuaalinen osa naista kun ennenkin, imettäis tai ei. Enkä mä ainakaan tykkäis, jos joku ventovieras mun tissini näkis :D

Tissit ovat ensisijaisesti lapsen ruokintaa varten. Jotkut sitten saa bonuksena niistä jotain seksuaalista/eroottista irti, ja sehän on vain mukavaa!

Minusta huulet ja suu muutenkin on aika tärkeä osa seksuaalista kanssakäymistä. Miksi on ihan ok syödä julkisesti, puhua ja näyttää suutansa? Suuseksissä suu voi jopa olla penetraation kohde! Tissit taas... No eivät ne kauheasti itse seksiin liity, tissipanot taitaa olla aika harvinaisia.

Miten miehen penis liittyy naisen rintoihin? Eivät ole keskenään vertailukelpoisia. Vai kusetko sä tisseilläs?

Sanoisin että tissi on intiimi osa ja on kohteliasta pitää intiimit alueensa piilossa julkisella paikalla.

Olen töissä ravintolassa ja monesti muiden asiakkaiden ruokahalu menee kun läheisessä pöydässä imetetään näyttävästi. Siitä on hyvin noloa vastaanottaa palautetta asiakkailta, ja vielä nolompaa on joutua asiakkaan pyynnöstä huomauttamaan asiasta. Vaikka kuinka hienotunteisesti sitä yrittäisi tehdä, imettävät äidit yleensä syöksevät tulta päälleni ja alkavat meuhkaamaan oikeudestaan imettää missä lystää ja milloin lystää ja kaikkien muiden asiakkaiden sietäisi painua muualle jos imetys heitä häiritsee. Myöskin miespuoliset tarjoilijakollegat kokevat olonsa hyvin kiusalliseksi ottaessaan tilausta pöydästä jossa nainen naama pokkana kaivaa tissin esiin ja alkaa imettämään.

Julkinen imetys ei häiritse, jos imettävä äiti viitsii käyttää edes hieman jotain takinlievettä tai harsoa siinä peittona. Ymmärrän että vasta äidiksi tullut on ylpeä äitiydestään ja imettäminen on hänelle maailman luonnollisin ja kaunein tapahtuma, mutta ikävä tosiasia on että ventovieraat ympärillä saattavat kokea olonsa epämukavaksi, ja yleisiin hyviin tapoihin kuuluu ottaa muita huomioon.

• Tykkää
Reactions: Mäikkääjä
[QUOTE="outoa";24215689]no ainakin näin mies näkökulmasta ne on sukupuoli elimiin rinnastettavissa :)[/QUOTE]

Enpä ole aiemmin kuullut miehestä, joka rinnastaa oman sukupuolielimen naisen rintoihin.

[QUOTE="outoa";24215689]no ainakin näin mies näkökulmasta ne on sukupuoli elimiin rinnastettavissa :)[/QUOTE]

Eli olet saanut vaimosi paksuksi, kun olet laittanut tisujen väliin vai? Onko hällä niin suuret, että roikkuvat kenties jalkovälissä? Voisko siis olla mahdollista, että kuitenkin lykit ihan sinne oikeaan paikkaan?

Mua ärsyttää se jos siitä imetyksestä tehdään sellainen numero että kaikki 100m säteellä huomaavat että TÄÄLLÄ RINTARUOKITAAN LASTA.
Koko homman kun voi hoitaa niin ettei kukaan edes huomaa.

Minä ymmärän sen häiritsevän, jos joku tosiaan "kaivaa sen tissin esiin" tai "läjäyttää tissin tiskiin" tai muuta kaunista. Mutta jos nainen imettää lastaan harson tai paidan suojissa eikä siitä näy mitään muuta kuin se, että lapsi imee rintaa niin mitä hittoa siinä on niin häiritsevää?

Toinen asia mitä en ymmärrä on se, miten agressiivisesti tästä asiasta keskustellaan ja millaisia sananmuotoja käytetään.

[QUOTE="Nana";24215718]Sanoisin että tissi on intiimi osa ja on kohteliasta pitää intiimit alueensa piilossa julkisella paikalla.

Olen töissä ravintolassa ja monesti muiden asiakkaiden ruokahalu menee kun läheisessä pöydässä imetetään näyttävästi. Siitä on hyvin noloa vastaanottaa palautetta asiakkailta, ja vielä nolompaa on joutua asiakkaan pyynnöstä huomauttamaan asiasta. Vaikka kuinka hienotunteisesti sitä yrittäisi tehdä, imettävät äidit yleensä syöksevät tulta päälleni ja alkavat meuhkaamaan oikeudestaan imettää missä lystää ja milloin lystää ja kaikkien muiden asiakkaiden sietäisi painua muualle jos imetys heitä häiritsee. Myöskin miespuoliset tarjoilijakollegat kokevat olonsa hyvin kiusalliseksi ottaessaan tilausta pöydästä jossa nainen naama pokkana kaivaa tissin esiin ja alkaa imettämään.

Julkinen imetys ei häiritse, jos imettävä äiti viitsii käyttää edes hieman jotain takinlievettä tai harsoa siinä peittona. Ymmärrän että vasta äidiksi tullut on ylpeä äitiydestään ja imettäminen on hänelle maailman luonnollisin ja kaunein tapahtuma, mutta ikävä tosiasia on että ventovieraat ympärillä saattavat kokea olonsa epämukavaksi, ja yleisiin hyviin tapoihin kuuluu ottaa muita huomioon.[/QUOTE]

Sano niille imetysvastaisille, että olisi aika tutkituttamaan päänsä. Ihan beachilläkin oleskellaan yläosattomissa, eikä se tunnu sen kummemmin ketään häiritsevän. :D

Yhteistyössä