Mikä joitain ihmisiä Facebookissa vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen syvästi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen syvästi.

Vieras
Okei, lyhyesti ja ytimekkäästi, onko tuttu/puolituttu tai vaikka tuntematon yrittänyt vikitellä facebookissa, vaikkapa postilaatikon kautta tai muuten yrittänyt imarrella.. vaikka näkyisi että kohde on varattu..

tai ylikorostanut "ystävyyttä" pelkän face-tuttavuuden perusteella..? Sellaisia takertuvaisia ihmisiä siis...

Mulla sellainen ongelma ja tuntuu ettei pääse yli eikä ympäri... jotenkin sääliksi käy kys. henkilöä vaikka tosi lyhyesti yleensä vastailenkin, jos ollenkaan...

Miten voisi sillai NÄTISTI antaa ymmärtää että tuntuu jotenkin ällöltä kun kokoajan pitää kehua enkä varsinkaan ole mikään YSTÄVÄ sen perusteella, että facessa joskus tyhmyyttäni hyväksynyt kaveriksi? :( Sellaista liikaa-imartelua tms, inhoan. :(

Esitin tän nyt varmaan tyhmästi, mutta toivottavasti joku tajusi pointin?

en osaa edes selittää..jotenkin sääliksi käy.. kun kys. ihmisellä ei ole vissiin kavereita ym... ja joskus lisännyt mut kaveriksi ja olen vastannut just aina tyyliin "ok" asioihin.. niin nyt olen jo YSTÄVÄ. Ja ne kehut ym...

mut kieltämättä ärrsyttää. :( paremmin en osaa selittää. :(

Heh, mullakin on muutama tuollainen "ystävä" facessa, jotka nimittää mua parhaaksi ystäväkseen jne... Tosielämässä nämä ei puhua pukahda jos esim. kaupassa nähdään. Tosin nämä henkilöt ovat lievästi kehitysvammaisia, että eivät välttämättä ymmärrä tai sitten oikeasti olen heille tärkeä ystävä... :)

Pystysitkö täysin unohtamaan kyseisen tyypin? Et vastaile mitään kehuihin etkä mihinkään. Jos ei auta, niin parempi kirjoittaa suoraan viestiä että kehut ja imartelut ärsyttää.

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka ottavat jonkun facebookin tms vähän turhan vakavasti. Netissä on helppo kommentoida vähän normielämän ohi eikä sitä pidä ottaa vakavasti :D Jos joku mies kehuu kuvaasi kauniiksi niin ei se ole sua oikeasti iskemässä jne jne. Ei sekoteta oikeaa elämää nettielämään.

[QUOTE="aloittaja";25817910]en osaa edes selittää..jotenkin sääliksi käy.. kun kys. ihmisellä ei ole vissiin kavereita ym... ja joskus lisännyt mut kaveriksi ja olen vastannut just aina tyyliin "ok" asioihin.. niin nyt olen jo YSTÄVÄ. Ja ne kehut ym...

mut kieltämättä ärrsyttää. :( paremmin en osaa selittää. :([/QUOTE]

eli olet tyhmä. move along

hei ihan oikeesti.. jos tyyppi häiritsee sua noin pahasti niin poista kavereistasi ja laita "mustalle listalle".. mut jos taasen et halua tuota tehdä niin sitten sulla ei taida olla muuta vaihtoehtoa ku kärsiä..

Yhteistyössä