Mika ja Erja Häkkinen eroaa?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tätä aihetta tungetaan nyt joka paikasta. Mtv3:n etusivullakin aihe pysyy, jutut vaan vaihtuvat. Turha näitä oikeastaan spekuloida, kun ei kerran tiedä niiden liitosta yhtään mitään. Mutta kyllä se monille on näyttänyt täysin puun takaa tulevan, ulkopuolisille siis. Ja kyllä itselläkin on niistä lehtijuttujen perusteella sellasen harmonisen pariskunnan kuva tullut, eipä niistä paljoakaan mitään älyttömiä tai negatiivisia lööppejä ole ollut. Verraten esimerkiksi Merviin ja Mattiin...eli siinä mielessä tätä voi sanoa yllätyseroksi.

Formula 1 -asiantuntija ja kommentaattori Erkki Mustakari kuuli Mika ja Erja Häkkisten erosta ensimmäistä kertaa tiedotusvälineiden kautta keskiviikkoiltana. Tieto yllätti Mika Häkkisen jo 25 vuotta tunteneen Mustakarin täysin.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/608708?hakkinen_mika_ja_erja

Lehdetkin saa taas kirjoitettavaa ja likaisten juttujen etsimistä.

siis a p u a!!! mitä mä nyt teen!! siis oikeesti??

siis joo.. mitä ihmeellistä siinä taas on?? tavallisia ihmisiähän nekin on. Vai eikö julkisuuden henkilöt saa tai voi erota? Nyt on kyllä maailmankirjat sekasi.. miten tää on mahdollista?? mä en kestä.. joo.. huudetaanko täällä sit jos joku palstalainen eroaa matistaan? :D

Näinhän siinä usein pääsee käymään, kun toinen puolisko tekee paljon työtä ja tuskin koskaan näkevät. SItten kun ura päättyy ja aikaa oliskin toisille, niin ei osatakaan elää sitä "oikeaa arkea" yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja siis voi ei:
siis a p u a!!! mitä mä nyt teen!! siis oikeesti??

siis joo.. mitä ihmeellistä siinä taas on?? tavallisia ihmisiähän nekin on. Vai eikö julkisuuden henkilöt saa tai voi erota? Nyt on kyllä maailmankirjat sekasi.. miten tää on mahdollista?? mä en kestä.. joo.. huudetaanko täällä sit jos joku palstalainen eroaa matistaan? :D

itseasiassa kyllä, monet kerrat :D :D

Eikös Erja ollut aikanaan jonkinlainen elämäntapa pummi,vai mikäseoli? Muistelisin kuulleeni.
Asusteli kavereiden nurkissa ilmaiseksi? Sattui Mika sopivasti kohille.
Tais olla aiheellista tehdä avioehto.
No onnea heille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Eikös Erja ollut aikanaan jonkinlainen elämäntapa pummi,vai mikäseoli? Muistelisin kuulleeni.
Asusteli kavereiden nurkissa ilmaiseksi? Sattui Mika sopivasti kohille.
Tais olla aiheellista tehdä avioehto.
No onnea heille ;)

Jotain tämmöstä olen myös joskus kuullut. Oliko se muuten julkkis ennen kuin alkoivat kimppaan?