Mika ja Erja Häkkinen eroaa?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
mä ottaisin kyllä ennemmin kimin :snotty:

Täh?? :x :x :x

no mikä vika?? |O :p mieti nyt joku mika häkkinen! :o :x todellaki kimi ennemmin :p :laugh:

Mä ainakin toivon saavani jotain selvää seurustelukumppanini sanoista :D...

no eihän sitä nyt puhua tarvi :laugh: :D

Erja ja Mika Häkkinen: Ero!
6.2.2008 21:46

Formulan kaksinkertaisen maailmanmestarin Mika Häkkisen ja hänen vaimonsa Erja Häkkisen tiet ovat Ilta-Sanomien tietojen mukaan eroamassa.

Lähipiiri on aistinut jo jonkin aikaa, että avioliitossa ei ole kaikki hyvin. Häkkisten tuttujen mukaan Monacossa on hyvin tiedossa, että pariskunnalla on ollut ongelmia puolen viime vuoden ajan. Lähipiiri on kuitenkin siinä uskossa, että pariskunta tekee vielä kaikkensa, ettei perheidylli kaatuisi.

Harmi, jos näin käy. Mutta uskon heidän kuitenkin yrittävän kaikkensa liiton pelastamiseksi, parin ystävä kommentoi.

39-vuotias Mika ja 46-vuotias Erja ovat olleet naimisissa kymmenen vuotta. Heidät vihittiin kesäkuussa 1998 Porvoon tuomiokirkossa. Heillä on kaksi lasta: Hugo, 7, ja Aina, 2.

Erohuhuja on kuultu vuosien varrella useita kertoja. IS:n tietojen mukaan pariskunnan välit alkoivat mutkistua, kun Mika Häkkinen lopetti uransa DTM-sarjassa viime syksynä.

Pariskunnan lähipiiristä uskotaan, että Häkkiset saattavat tiedottaa liittonsa tilasta lähipäivinä. IS ei eilen tavoittanut kumpaakaan kommenttia varten.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

hetken aikaa pelästyin... yhden panoni nimi on kimi :o :headwall: kunnes muistin taas mistä puhutaan :ashamed:

:whistle: :D

:laugh: :laugh: voi vinetto pitäs laittaa aiheesta yvtä ku jaksas!

Yritä nyt skarpata ja jaksaa! B)

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Jack Villeneuve flirttaili mulle kerran, nyt kyllä harmittaa, että olin aasin kanssa porukassa. Sitä voisin nimittäin pannakin :)

uu villeneuve on hottis,ihanat silmät,tukkaa sais olla paksummin :whistle: mut panisin joo,samaten mika salo oli hottis vielä ku ajo formuloita,nyt on jotenki vähä rupsahtanu

no mikä vika?? |O :p mieti nyt joku mika häkkinen! :o :x todellaki kimi ennemmin :p :laugh:

No ei kai muuta vikaa kun et se on kimi :whistle: katto nyt sen kuvaa :o
Raikkonen-Kimi_01.jpg
:x

No ei kai muuta vikaa kun et se on kimi :whistle: katto nyt sen kuvaa :o
Raikkonen-Kimi_01.jpg
:x

:laugh: :laugh:
äläs nyt,ei tossa oo mitään vikaa :D
toi punane ei kyllä sovi kimille yhtään...mut ihan normaaleissa vaatteissa se on aika nam :p

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Jack Villeneuve flirttaili mulle kerran, nyt kyllä harmittaa, että olin aasin kanssa porukassa. Sitä voisin nimittäin pannakin :)

Sehän on pelkkä kaljuuntuva kaljamaha :xmas:
Ei sillä silloin mitään kaljamahaa ollu. Pitää melkein kuuklata ja kattoa, että miltä näyttää nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Sehän on pelkkä kaljuuntuva kaljamaha :xmas:
Ei sillä silloin mitään kaljamahaa ollu. Pitää melkein kuuklata ja kattoa, että miltä näyttää nykyään.

Laita tänne nykykuva jos löydät.

Kävin kuukkelila kattelemassa, on näköjään vuodet vierineet....
Olisin tuonu kuvan, mutta kun ei ole oma kone ja tämmönen sormihiiri, niin en osaa :ashamed:
Siltikin mieluummin sitä, kuin *kaivanpa korvaa* Häkkistä tai Kimi*piippiip* Räikköstä. Enkä kyllä niitten vaimojakaan.