Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ton Mikan voisin kyl ottaa itelleni
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mikäs yllätys tuo on.......
Alkuperäinen kirjoittaja sarkku:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ton Mikan voisin kyl ottaa itelleni
suostuisko kultasi myös tollaseen järjestelyyn?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ton Mikan voisin kyl ottaa itelleni
Jos haluaa jakaa sen muittenkin kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ton Mikan voisin kyl ottaa itelleni
Jos haluaa jakaa sen muittenkin kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:Tiedän tarinan siitä miten ja miksi he kohtasivat...Tuota uutista olen jo odotellut alusta lähtien, en ihmettele-ihmettelen että se kesti 10v??
Ja en paljasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:Tiedän tarinan siitä miten ja miksi he kohtasivat...Tuota uutista olen jo odotellut alusta lähtien, en ihmettele-ihmettelen että se kesti 10v??
Ja en paljasta![]()
minäkin tiedän miten ne tapas yms... ja voin paljastaa jos joku haluaa tietäää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:täh..mut onks kumpikaan vahvistanu asiaa?
et onks se bild lehti luotettava vai seiska laatua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:Tiedän tarinan siitä miten ja miksi he kohtasivat...Tuota uutista olen jo odotellut alusta lähtien, en ihmettele-ihmettelen että se kesti 10v??
Ja en paljasta![]()
minäkin tiedän miten ne tapas yms... ja voin paljastaa jos joku haluaa tietäää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:täh..mut onks kumpikaan vahvistanu asiaa?
siksi mä laitoinki kysymysmerkin perään...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:Tiedän tarinan siitä miten ja miksi he kohtasivat...Tuota uutista olen jo odotellut alusta lähtien, en ihmettele-ihmettelen että se kesti 10v??
Ja en paljasta![]()
menneet on menneitä, ei mua ainakaan kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:täh..mut onks kumpikaan vahvistanu asiaa?
siksi mä laitoinki kysymysmerkin perään...
:saint: juu...
siis "normaaliahan" on että ihmiset eroaa jne..mut jotenkin että häkkiset..ne on vaan emmä tierä..pitäny niitä hyvänä parina jne..
Ja en paljasta![]()