Mikä ihmeen biisi tää on?!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hm

Vieras
Muistaako/tietääkö joku.. Lauletaan et "ja minä kaipasin sinua vierelleni yön varjoja vaalentamaan, olin yksin kuin vankina tunteideni ja ne itkivät kaipaustaan.. ja sinä muutuit rakkaammaksi, joka hetki vain rakkaammaksi."
Häiritsee niin paljon.. :)
 

Yhteistyössä