E
Ei käsitä..
Vieras
Mikä ihme siinä on, mikä kumma tulee joka ikinen päivä kun vauvaa väsyttää ja päiväunille laitetaan niin ei...ei sitten millään meinata nukahtaa, hirveää huutoa ja pyllylle läpsytystä noin puoli tuntia ja sitten nukutaan se vaivainen puoli tuntia ja ollaan 15 minuutin päästä taas väsyneitä ja kiukkuisia.
Ikää 7,5kk ja koko pienen elämänsä aikana ei poika ole nukkunut kunnon päiväunia ja yötkin tosi katkonaisia. Hirveää kitinää, känkkää ja raivareita koko päivä koska väsyttää, silmiä hierotaan, mutta kun ei vauva NUKU!!! Aaaaaargh!!!!!
Järki lähtee..
Ikää 7,5kk ja koko pienen elämänsä aikana ei poika ole nukkunut kunnon päiväunia ja yötkin tosi katkonaisia. Hirveää kitinää, känkkää ja raivareita koko päivä koska väsyttää, silmiä hierotaan, mutta kun ei vauva NUKU!!! Aaaaaargh!!!!!
Järki lähtee..