Loppuraskaus ja hirvittävä uupumus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
onko teillä ollut? harmittaa kun ä-loma juuri alkanut, enkä jaksa edes vauvan vaatteita pestä tms. Onneksi ei töissä enään tarvitse käydä....

Yöt on kyllä jo tosi katkonaisia, nousen vessaan n. 3-6 krt yössä, muuten paikat on välillä vähän kipeitä ja unet levottomia. Mutta silti nukun sellaisia 8-12 tunnin yöunia.

Eilen kävin kaupungilla, 1 ja puoli tuntia suunnilleen shoppailin ja kotiin tullessa olin aivan loppu. Nyt heräsin aamulla, vein koiran alle puolen tunnin rauhalliselle lenkille -> aivan loppu.

Olen vielä tosi huono nukkumaan päiväunia, väsyttää mutta on hankalaa nukahtaa päiväunille. Päiväunet vielä aiheuttaa huonoa oloa ja voimattomuutta jostain syystä :(

Onko sulta testattu hemoglobiini lähiaikoina? Mulla alkoi myös voimat loppua tässä loppuraskauden aikana ihan totaalisesti ja hb olikin pudonnut alle 100. Ei ihme, etten jaksa kävellä portaita ylös...

[QUOTE="an-nikki";26526170]Onko sulta testattu hemoglobiini lähiaikoina? Mulla alkoi myös voimat loppua tässä loppuraskauden aikana ihan totaalisesti ja hb olikin pudonnut alle 100. Ei ihme, etten jaksa kävellä portaita ylös...[/QUOTE]

On kerran, mutta siitä on vähän aikaa. Silloin oli ihan aavistuksen alakantissa, mutta ei pahasti.

Ensi viikolla olen menossa testaamaan taas. Voipi olla sitäkin

[QUOTE="vieras";26526175]On kerran, mutta siitä on vähän aikaa. Silloin oli ihan aavistuksen alakantissa, mutta ei pahasti.

Ensi viikolla olen menossa testaamaan taas. Voipi olla sitäkin[/QUOTE]

Mulla tippui tuo hemoglobiini tosi nopeasti hyvistä lukemista satasen pintaan ja olin todella todella väsynyt ja uupunut. Ei meinannut rappusia jaksaa kävellä ylös, hengästytti ihan hirveästi. Rautalisän aloitettuani olo on kohentunut kummasti ja jaksaa paremmin. Tosin nyt kiusana alhainen verenpaine ja sekin saa olon kummallisen voimattomaksi ja pyörryttäväksi.

Mulla tippui tuo hemoglobiini tosi nopeasti hyvistä lukemista satasen pintaan ja olin todella todella väsynyt ja uupunut. Ei meinannut rappusia jaksaa kävellä ylös, hengästytti ihan hirveästi. Rautalisän aloitettuani olo on kohentunut kummasti ja jaksaa paremmin. Tosin nyt kiusana alhainen verenpaine ja sekin saa olon kummallisen voimattomaksi ja pyörryttäväksi.

Ok. Minulla tosiaan oli vielä viime viikolla ihan hyvä olo, tämä uupumus on astunut kuvaan ihan yhtäkkiä viime päivien aikana. Vielä maanantaina hehkutin neuvolassa että kaikki on hyvin, toki jotain pientä on ollut väsymystä mutta tämä on lamauttavaa jo.