V
Voi apuaaa!
Vieras
Mies on aivan j ä r k y t t ä v ä n äkkipikainen ja herkkä suuttumaan.Yritän kaikin keinoin olla "tuntosarvet" pystyssä,jotta aistisin mielialoja ja voisin välttää kohtaukset,mutta hän keksii aina jotakin,mistä suuttua.Asiat voivat olla pieniä tai isoja,mutta joka kerta,kun käy kotona (reissutöissä),suuttuu pian.Lisäksi on suuttuessaan silmittömän raivokas,lyö nyrkkiä seinään,silmät leimuavat,sanoo pahasti ja usein myös lähtee ovet paukkuen vaikka ihan yönselkään.Itse yritän tosiaan väistellä riitoja lastenkin takia ja yritän olla puhumatta ongelmista,koska mies vaikuttaa niin kireältä ja stressaantuneelta muutenkin.
Mistä ihmeestä voi olla kyse?Tai vielä tärkeämpää,kuinka ihmeessä voisin välttää riidat ja huudot?Keskustelu ei siis auta ja mitään ulkopuolista apua mies ei halua,koska itse ei edes koe/myönnä suuttuvansa.
Mistä ihmeestä voi olla kyse?Tai vielä tärkeämpää,kuinka ihmeessä voisin välttää riidat ja huudot?Keskustelu ei siis auta ja mitään ulkopuolista apua mies ei halua,koska itse ei edes koe/myönnä suuttuvansa.