V
vieras
Vieras
miten ottivat virtsanäytteen? meillä se pussin liimaus systeemi vieläkin.. kidutusta sekin. sanoin ettei tarvi tytön ajella alapäätä, posliini on jo näytteen oton vuoksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Ei se välttämättä oo ku paha pelkokierre...
ton ikänen lapsi oppii äkkiä sen ettei uskalla pissata...ja kun ei pissaa niin tottahan se pissa on "kirvelevää" kun se kerralla on sitten tosiaan TOSI vahvaa...En nyt sano ettei se vois olla jotain muutakin, mut ite tosiaan ku kahden tytön kanssa tästä samasta asiasta oon nyt joutunut osalliseksi, ni tiedän,ettei se välttämättä ole sen kummempi juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Ei se välttämättä oo ku paha pelkokierre...
ton ikänen lapsi oppii äkkiä sen ettei uskalla pissata...ja kun ei pissaa niin tottahan se pissa on "kirvelevää" kun se kerralla on sitten tosiaan TOSI vahvaa...En nyt sano ettei se vois olla jotain muutakin, mut ite tosiaan ku kahden tytön kanssa tästä samasta asiasta oon nyt joutunut osalliseksi, ni tiedän,ettei se välttämättä ole sen kummempi juttu.
tää on kyllä kävässy mielessä mut mieluummin nyt tutkitaan ettei jää hoitamatta..huoli on niin kova pikkusesta!
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Ei se välttämättä oo ku paha pelkokierre...
Alkuperäinen kirjoittaja niina:Miten muuten kakkaaminen onnistuu? Onko maha kovalla? Meillä panttas pissaa ja kakkaa pahan ummetuksen aikana...Kesti 2 viikkoa saada tilanne normalisoitumaan eli "hyvillämielin" palaamaan pottakäytäntöön jopa pissaamisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Ei se välttämättä oo ku paha pelkokierre...