mikä ihme tuolla tytöllä on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miten ottivat virtsanäytteen? meillä se pussin liimaus systeemi vieläkin.. kidutusta sekin. sanoin ettei tarvi tytön ajella alapäätä, posliini on jo näytteen oton vuoksi.

Ei se välttämättä oo ku paha pelkokierre...
ton ikänen lapsi oppii äkkiä sen ettei uskalla pissata...ja kun ei pissaa niin tottahan se pissa on "kirvelevää" kun se kerralla on sitten tosiaan TOSI vahvaa...En nyt sano ettei se vois olla jotain muutakin, mut ite tosiaan ku kahden tytön kanssa tästä samasta asiasta oon nyt joutunut osalliseksi, ni tiedän,ettei se välttämättä ole sen kummempi juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
ton ikänen lapsi oppii äkkiä sen ettei uskalla pissata...ja kun ei pissaa niin tottahan se pissa on "kirvelevää" kun se kerralla on sitten tosiaan TOSI vahvaa...En nyt sano ettei se vois olla jotain muutakin, mut ite tosiaan ku kahden tytön kanssa tästä samasta asiasta oon nyt joutunut osalliseksi, ni tiedän,ettei se välttämättä ole sen kummempi juttu.

tää on kyllä kävässy mielessä mut mieluummin nyt tutkitaan ettei jää hoitamatta..huoli on niin kova pikkusesta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tää on kyllä kävässy mielessä mut mieluummin nyt tutkitaan ettei jää hoitamatta..huoli on niin kova pikkusesta!

Toivon mukaan kuitenkin selvii ja saatte asiasta selvyyden, jos vikaa ei löydy, ni sitten ainakin ite tiedät mitä se on =) :hug: :hug:

Miten muuten kakkaaminen onnistuu? Onko maha kovalla? Meillä panttas pissaa ja kakkaa pahan ummetuksen aikana...Kesti 2 viikkoa saada tilanne normalisoitumaan eli "hyvillämielin" palaamaan pottakäytäntöön jopa pissaamisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Miten muuten kakkaaminen onnistuu? Onko maha kovalla? Meillä panttas pissaa ja kakkaa pahan ummetuksen aikana...Kesti 2 viikkoa saada tilanne normalisoitumaan eli "hyvillämielin" palaamaan pottakäytäntöön jopa pissaamisen kanssa.

kakkaa kyllä ihan normaalisti...mut sekin on jännä et kakkaamisen yhteydessäkään ei pissaa tule?!

Mihin se mun viesti hävisi? Vai näkyykö muille, muttei mulle? Ehdotin erittäin runsasta rasvamäärää, joka täyttää mahdolliset haavaumat ja pissaaminen ei kirvele!

Jospa on niin, että tuo kyseinen lääke ei vaan ole tehonnut, vaan tulehdus vaatii jonkun muun kuurin lähteäkseen. Karpalo/puolukkamehua ja c-vitamiinia kannattaa myös kokeilla lisäksi... Niistä on yleensäkin virtsatietulehduksessa apua. :( Kuulostaa todella ikävältä tuo teidän tytön vaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta se kuume jätti varmasti vielä ne tulehdusarvot koholle ja jos ne ei ole paljon koholla, niin siihen riittää hyvin pienikin syy,että ne on koholla...
Itselläni ei oo tulehdusarvot olleet normaalit sitten en muista koska viimeks..

Lapsellakin voi olla hiivatulehdus alapäässä, ja silloinhan sen hiivakaatteen alla limakalvossa on haavauma. Voisi olla yksi syy kirvelyyn. Mut mene lääkäriin, ja sano että et lähde ennenku syy on saatu selville!

ei siis käyty kuitenkaan siellä päivystyksessä kun rupesi jo onneksi pissaamaan ilman itkua!!!! näyttää siltä että olisi jännittänyt sitten sitä pissaamista..tänään pissasi 4 kertaa eikä kertaakaan itkujen kanssa! mutta seurailen silti vielä..