V
"vieras"
Vieras
Mä en vain käsitä!!! Aina maalaiset sitä täällä ihmettelemässä. Selittäkää maalaiset, miksi ette ymmärrä, vaan jauhatte tästä aina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nei ei tajua, että täällä on enemmän autoja ja tällaisella säällä paljon liukkaammat tiet kuin siellä pystymetsässä missä ei ole liikennettä.
kyllä täällä on ihan yhtä liukkaat tiet kuin sielläkin ja varmasti monesti jopa huonommat keliolosuhteet. se van että pääkaupunkilaiset ei osaa suhteutaa nopeutta ja keliä yhteen ja sitten pamahtaaNei ei tajua, että täällä on enemmän autoja ja tällaisella säällä paljon liukkaammat tiet kuin siellä pystymetsässä missä ei ole liikennettä.
Joo ei mun tartte ihmetellä kun tiedän et ne johtuu ihmisten omasta tyhmyydestä. Ei pidetä turvavälejä ja ajetaan liian kovaa vauhtia säähän nähden. Ite siellä suunnalla liikkuneena huomaa kuinka surkeita ajajia siellä on. Täällä pohjosemmassa päin osataan ajaa kelin mukaan, eikä ole kiire minnekkään kun tietää et voi käydä pahasti jos koittaa kiirehtiä. Siellä suunnalla kun koittaa pitää turvaväliä niin johan on joku hätähousu heti siinä välissä ja se siitä turvavälistä :headwall:
120km/h lasissa janäkyvyys 8m!!! Voi pyhä yksinkertaisuus!!!! Kyllä tuota sietää ihmetellä. Ja vakuutusyhtiöt nostaa vakuutusmaksuja, kun jotkut pösilöt eivät osaa ajaa kelin mukaan. Vakuutuskorvaukset pitäis evätä tuommosilta tolloilta.
120km/h? Eihän se ole edes nopein sallittu rajoituis talvella..
Vai olitko itse ajamassa kenties ja toteamassa muiden ajaneen noin lujaa?
Siellä etelässä sentään suolataan tiet, toisin kuin täällä pohjoisessa.