Mikä ihme on mun polvessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
En oo satuttanu sitä mihinkään. Yhtäkkiä eilen vaan alkoi sattumaan tosta lumpion päältä, ja saattaa se pikkasen olla turvonnu. Eilen pysty kävelemään, mutta nyt ei hirveen hyvin enää. Vielä jotenkin tasamaastossa, mutta portaita kävellessä meinaa tulla itku. Mikä ihme tossa voi olla?

mulla on vaan muuten ppolvet mennyt huonnoon kuntoon. oon vasta nuori,enkä ylipainoinen. Rupesin harrastaa liikuntaa puol vuotta sitten niin meni molemmat polvet. vaikka oon lopettanut niin sattuu silti vielä. usein kun on koukussa tulee kauhea kipu. Ja joskus rappusiissa.tai muuten vaan. ei siis koko ajan särje.kyykkyynmeneminen välillä tuskaa

Dietorelle, mulla on ollu tätä samaa kyllä aikasemminkin. Muistelisin et oon joskus lääkärissä käyny tän vaivan kanssa, ja ne sano ettei tälle mitään voi. En sais kävellä ku pehmeepohjasilla kengillä, juosta en sais lainkaan ja rappuset on kielletty multa.
Raskaudet on vieny multa kaikki vaivat pois, mutta nyt ku nuorin on jo 5kk, alkaa kaikki palata takas, paitsi muisti...
nipsu27, en jaksa lähtee lekuriin ennen maanantaita, mutta muuten, kiitos neuvoista. Mä koitan tota kylmää, jos se vaikka auttais.

Yhteistyössä