Mikä ihme on lähiönimi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö lähiöstä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ne on näitä ihania erikoisia ja mukamas kansainvälisiä kuten Jesminella, Jaceliina, Jadelie ja Rony-Micael :saint:

Ja sosiaalisen statuksen usein periytyessä, ainoa kansainvälinen kosketus näillä Jessicoilla tulee olemaan Playa del Inglesin suomalainen lihapullaravintola tonnin seuramatkalla etukäteen ostettuine retkineen.

jaa ei ainakaan mun lapsilla,,saavat tuntuvan perinnön vanhempani kuoltua :D

Et näköjään edes ymmärrä käsitettä sosiaalisesta statuksesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
kummallisesti ovat puolustuskannalla nämä lähiönimien antajat..

Miks en sais olla :o

No siksi, kun pitää kyseenalaistamatta hyväksyä kaikki, mitä tällä palstalla sanotaan.

Ainiin joo :ashamed: Kiitos muistutuksesta :D

No siksi, kun pitää kyseenalaistamatta hyväksyä kaikki, mitä tällä palstalla sanotaan.

Jaa no sitten täytyy alkaa huomenna heti vaihtamaan lapsellemme toinen nimi. Ehkäpä joku kertoisi hyväksyttävän nimen ei tarvi sitten monta kertaa vaihtaa??? Olisiko Otso Ilmari hyvä??????????????

lähiönimi on sama asia, kuin pitää korkkareita ja tennissukkia. säälittävää.

Mä kuulin kerran palstalla määrittelyn että lähiönimi on se, kun etunimi on kuin korkkarit ja sukunimi kuin verkkarit.
Eli Beyoncé Nicola Jessenya Röpeläinen olis sitten niinku lähiönimi :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja palvon maata jalkojenne alla:

Jaa no sitten täytyy alkaa huomenna heti vaihtamaan lapsellemme toinen nimi. Ehkäpä joku kertoisi hyväksyttävän nimen ei tarvi sitten monta kertaa vaihtaa??? Olisiko Otso Ilmari hyvä??????????????

Joo ihan kivalta kuulostaa=)

Ei Otsoa tule ainakaan meille ikinä =)

[

Otso Ilmari on kaunis nimi... Ja jokainen laittaa lapselleen minkä nimen tahtoo, mutta ei kaikkien siitä tarvitse tykätä.

Alkuperäinen kirjoittaja hihhiii:
Olisko Sara Jessica Sikanen hyvä? korkkarit ja verkkarit...

jos mä oisin toi niin muuttasin vähän sukunimee nii rimmais ihan kympillä.mä oisin

sara jessica sicanen

Mä kirjoittaisin Saran muotoon Sarah, Zara tai vaikkapa Zahra. Sara on niiiiiin tavis katsos :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja hihhiii:
Olisko Sara Jessica Sikanen hyvä? korkkarit ja verkkarit...

jos mä oisin toi niin muuttasin vähän sukunimee nii rimmais ihan kympillä.mä oisin

sara jessica sicanen

Mä kirjoittaisin Saran muotoon Sarah, Zara tai vaikkapa Zahra. Sara on niiiiiin tavis katsos :xmas:

Niin tosiaan...sarah jessica sikanen =) joensuun rantakylästä =)

mun poikani nimi on tämä lähiö nimi. Eli lähiö nimi nimitohtori pöykerön mukaan ja pöykeröhän vaikuttaa korkeine koulutuksineen täällä kaksplussalla. Ihmettelen kyllä tuota määritelmää, koska itse olen kuuluisaa nimitohtoria korkeamminkoulutettu avioliitossa elävä ja työssä käyvä äiti eikä asuinalueemmekaan ole lähiö. No toiset ne vaan kuvittelee olevansa parempia ja saavansa sen vuoksi arvostella muiden nimiä. Ja minä en kyllä pidä yh-äitiä tai muita lähiössä asuvia mitenkään huonompina, minun mielestäni me olemme ihmisinä yhtäarvokkaita asuinpaikastamme, statuksestamme, ja muusta ulkoisesta riippumatta se heittäköön ensimmäisen kiven ken tuntee parempi muita olevansa.

P.s. On hyvin ala arvoista arvostella kenenkään nimeä ja vielä aikuiset ihmiset

peesi. todella asiallisesti kirjotit! :flower:

Yhteistyössä