Mikä hitto siel baarissa kiehtoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiitosEi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja a.p:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap on katkera

Ei tainnut saada lapsenvahtia :whistle: :xmas:

Mun pitää varmaan huomenna istua kädet ristissä kotona, kun likka on lähtenyt vierailemaan muutamaksi päiväksi mummun työ. Tänään on kyllä paha paikka, kun on pakko mennä baariin, kun pitää sinne töihin.

Miksi jotkut muuten luulevat, että baari tarkoittaa samaa kuin perskännit? Mä olen jo tänään käynyt baarissa enkä mä siellä mitään alkoholipitoista juonut. Että silleen.

No mikä siel baarissa sit kiehtoo, jos se ei ole Kuningas alkoholi?

Mun ei onneks tartte vaivata päätäni lapsenvahdin hankkimispulmilla :whistle:

Siellä kiehtoo vaikkapa musiikki ja mahdollisuus tanssia. Se, että näkee ihmisiä. Se, että se ei ole koti, sillä etenkin äidit saa yleensä olla kotona aivan tarpeeksi muutenkin.
Mun mielestä siinä, että ei koskaan käy missään ilman lapsia, ei ole mitään aihetta kehumiseen. Ja ap, sinä et mitä ilmeisimmin käy, lapsenvahtikommentista päätellen. :/

No tota, mulle riittää se et olen kotoa poissa (töissä) viitenä päivänä viikossa 9.5 tuntia kunakin päivänä, lapset hoidossa.

Mulla ainakin on jo perjantaina niin ikävä lapsia ja kotona rauhassa olemista että en kaipaa muuta.

Onko siis vedettävä sellanen johtopäätös että kotiäidit onkin niitä jotka sinne baariin hinkuu?

No tota, mulle riittää se et olen kotoa poissa (töissä) viitenä päivänä viikossa 9.5 tuntia kunakin päivänä, lapset hoidossa.

Mulla ainakin on jo perjantaina niin ikävä lapsia ja kotona rauhassa olemista että en kaipaa muuta.

Onko siis vedettävä sellanen johtopäätös että kotiäidit onkin niitä jotka sinne baariin hinkuu?

Sinä voit vetää mitä johtopäätöksiä tahansa. Jokainen mun tuntema äiti kaipaa myös omaa aikaa, jolloin voi tavata ystäviä (ILMAN lapsia). Sekä kahdenkeskeistä aikaa miehen kanssa, ilman lapsia. Oli sitten työssäkäyvä, opiskelija taikka kotiäiti.

No sulle se riittää, jotkut muut haluavat jotain muutakin. Onko jotenkin käsittämätöntä, että ihmiset toimivat eri tavoilla eikä kaikki tee niin kuin sä? Sä teet niin kuin teet ja toiset taas tekevät toisella tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Ootkos koskaan ap käynyt baarissa?Siellähän voi vaikka tanssia ja tavata ystäviä.Ei ole pakko juoda OLLENKAAN ALKOHOLIA!!!

Valitettavasti olen joo.

No mitä tanssiin tulee, en ole kokenut vieroitusoireita vaikken ole baarissa yli kolmeen vuoteen käynyt. Tai tanssimassa ylipäätään.

Ja mitä tulee ystäviin, en löytäisi baarista yhtään ystävää. Mun ystävät on muualla kun baarissa... :D

Ootkos koskaan ap käynyt baarissa?Siellähän voi vaikka tanssia ja tavata ystäviä.Ei ole pakko juoda OLLENKAAN ALKOHOLIA!!!

Näimpä, minäkäin oon käynyt baarissa harva se viikonloppu viimeaikoinakin, vaikka raskausviikkoja on nyt 30!

Valitettavasti olen joo.

No mitä tanssiin tulee, en ole kokenut vieroitusoireita vaikken ole baarissa yli kolmeen vuoteen käynyt. Tai tanssimassa ylipäätään.

Ja mitä tulee ystäviin, en löytäisi baarista yhtään ystävää. Mun ystävät on muualla kun baarissa... :D

Niin. SINÄ et ole käynyt baarissa tai tanssimassa, eikä se haittaa SINUA ollenkaan. SINUN ystäväsi eivät myöskään käy baarissa. Mutta onko oikeasti mahdoton ymmärtää, että joku muu voi jopa kaivata sitä tanssimista, ystävien kanssa parilla siiderillä käymistä, mitä tehtiin ennen lapsia?

Voihan sita vetaa vaikka mimmosia johtopaatoksia - esim. vaikka sellaisen etta ne pyyteettomasti kotiin lastensa kanssa jaavat aidit voivat kerran viikossa kayda tanssimassa ja kuuntelemassa musiikkia ystaviensa kanssa ilman lapsia - kun taas uraaiti jattaa lapsensa tuuliajolle moneksi tunniksi paivassa jonnekin paivakotiin voidakseen omistautua omille kunnianhimoilleen. Kaiken kato voi karjistaa just niin kuin itselleen sopii, eikos?
:D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:

Voihan sita vetaa vaikka mimmosia johtopaatoksia - esim. vaikka sellaisen etta ne pyyteettomasti kotiin lastensa kanssa jaavat aidit voivat kerran viikossa kayda tanssimassa ja kuuntelemassa musiikkia ystaviensa kanssa ilman lapsia - kun taas uraaiti jattaa lapsensa tuuliajolle moneksi tunniksi paivassa jonnekin paivakotiin voidakseen omistautua omille kunnianhimoilleen. Kaiken kato voi karjistaa just niin kuin itselleen sopii, eikos?

Okei. sun mielestä siis baarissa käynti on normaalia. Työssä käynti ei?

Kun mä oli teini 16v--> mä join paljon ja usein. Silloin se oli kai kivaa, nyt kun ajattelee niin se oli aika järkkyä touhua. Nyt voin sanoo, et oon ollu kännissä viimeks... ööh... en voikaan sanoo tarkalleen, mut siis siitä on ainakin viis vuotta. Enivei pointti on se, et käyn baaris ehkä 5-6 krt vuodessa, enkä siellä kännissä heilu. Koko illan aikana (19.00-03.00) juon ehkä kaks pullokaljaa ja kaks pitkää. Siinä välissä juon sit limukkaa. Kivaa on sitäkin huolimatta, tai ehkä jopa sen takia! =)
Niin ja lapsi on sen ajan mummun luona, jonne itsekin kömmin aamuyöstä ja aamulla herään kun lapsikin herää. Vaikka mummu koittaakin sanoa, että "nuku vaan, me mennään kävelylle".

Mun mielestä liika muiden ihmisten asioiden miettiminen ei ole normaalia.
Työssäkäynti ja ajoittainen rentoutuminen (oli se sitten baarissa, mökillä, kylpylässä tai missä vaan) on normaalia.

Mun mielestä ei ole mitenkään käsittämätöntä, että jotkut käyvät baarissa kun taas jotkut ei käy. Mutta se on mielestäni käsittämätöntä, että on ap:n kaltaisia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä että on erilaisia tapoja viettää vapaa-aikaansa. Ei kaikkien tarvitse tehdä samalla tavalla, johan siinä tulisi maailmasta h**vetin tylsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:

:laugh: Joo justiin,, epailen etta sarkasmini vihelsi ohi ja lujaa? Vai onko kaikki tosiaan niin musta valkoista?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Mikä baarissa käymisestä tekee epänormaalia?

Ihmisen (jos nyt ei ole siskun elätti) täytyy tehdä työtä elättääkseen perheensä. Se nyt vaan on niin että aikojen alusta on täytynyt työtäkin tehdä selviytyäkseen hengissä. Ei ole toimeentulo tullut kuin Manulle illallinen -ilmaiseksi.

No, mikä siinä baarissa käymisessä on ihmisen selviytymiselle välttämätöntä?

kyl käyn joka pe karaokes ja otan siiderii.ja lapset ei kärsi koska lähen vasta ku ovat nukumas ja ei yleens ole krapulaa joten lasten hoito sujuu kuitenki joten so what???

Yhteistyössä