A
a.p
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja a.p:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap on katkera
Ei tainnut saada lapsenvahtia:xmas:
Mun pitää varmaan huomenna istua kädet ristissä kotona, kun likka on lähtenyt vierailemaan muutamaksi päiväksi mummun työ. Tänään on kyllä paha paikka, kun on pakko mennä baariin, kun pitää sinne töihin.
Miksi jotkut muuten luulevat, että baari tarkoittaa samaa kuin perskännit? Mä olen jo tänään käynyt baarissa enkä mä siellä mitään alkoholipitoista juonut. Että silleen.
No mikä siel baarissa sit kiehtoo, jos se ei ole Kuningas alkoholi?
Mun ei onneks tartte vaivata päätäni lapsenvahdin hankkimispulmilla![]()
Siellä kiehtoo vaikkapa musiikki ja mahdollisuus tanssia. Se, että näkee ihmisiä. Se, että se ei ole koti, sillä etenkin äidit saa yleensä olla kotona aivan tarpeeksi muutenkin.
Mun mielestä siinä, että ei koskaan käy missään ilman lapsia, ei ole mitään aihetta kehumiseen. Ja ap, sinä et mitä ilmeisimmin käy, lapsenvahtikommentista päätellen. :/
No tota, mulle riittää se et olen kotoa poissa (töissä) viitenä päivänä viikossa 9.5 tuntia kunakin päivänä, lapset hoidossa.
Mulla ainakin on jo perjantaina niin ikävä lapsia ja kotona rauhassa olemista että en kaipaa muuta.
Onko siis vedettävä sellanen johtopäätös että kotiäidit onkin niitä jotka sinne baariin hinkuu?