O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Luuseri plm, vähän sellaisia ne tuppaa kaikki olemaan. Oma perse, paras perse.
plm? paikallislesboilumaksu?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Luuseri plm, vähän sellaisia ne tuppaa kaikki olemaan. Oma perse, paras perse.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Timppa on maalaisjärjellä viritetty Suomalainen mies =) kyllä sekin joskus suoltaa järjettömyyksiä, mutta ei jankkaa samaa asiaa kuten ap sinulla on tapana. sama levy pyörii viikosta toiseen...se kertoo sinusta aika paljon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Timppa on maalaisjärjellä viritetty Suomalainen mies =) kyllä sekin joskus suoltaa järjettömyyksiä, mutta ei jankkaa samaa asiaa kuten ap sinulla on tapana. sama levy pyörii viikosta toiseen...se kertoo sinusta aika paljon![]()
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Vai olitko sä timppa pelkkä lm![]()
Isto Muna
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Timppa on maalaisjärjellä viritetty Suomalainen mies =) kyllä sekin joskus suoltaa järjettömyyksiä, mutta ei jankkaa samaa asiaa kuten ap sinulla on tapana. sama levy pyörii viikosta toiseen...se kertoo sinusta aika paljon![]()
Olen tatuoitu jätkä!
kyllä mulla on sellanen taito![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:LM: Laiska Mies :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:LM: Laiska Mies :xmas:
Kun tekee oman työn lisäksi luoton hommia ilmaiseksi niin siitä on laiskuus kaukana. Ihan kutsumuksesta aatteeseen...