Kuka tää Timppa oikeen on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
(Kasvo-)kuva ois kiva...

Siis että uskottais... Vaikka mitä sekin todistais?!
Pakko oli heittää toi "kuva ois kiva", kun joskus aikanaan kirjeenvaihtoilmotuksissa oli toi lause lopussa usein... :kieh:

Juu ja ei nimiä kuoreen.

100% vastaus kaikille kuvansa uhranneille.

Rillipäät älkööt vaivautuko :D

Sniif aina mua syrjitään!
:'( Mä lähen mököttämään :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
(Kasvo-)kuva ois kiva...

Siis että uskottais... Vaikka mitä sekin todistais?!
Pakko oli heittää toi "kuva ois kiva", kun joskus aikanaan kirjeenvaihtoilmotuksissa oli toi lause lopussa usein... :kieh:

Juu ja ei nimiä kuoreen.

100% vastaus kaikille kuvansa uhranneille.

Rillipäät älkööt vaivautuko :D

Unoha sit koko juttu!

Johan se Klamydian ( siis bändi! ) suuri lyyrikko runoili : musta ei kai ikinä,taida aikuiseksi olla,enkä sitä halua,mä vain tahdon pitää hauskaa! Tätä olen noudattanut jos ei lasketa talon lainoja,vaimoa ja kolmea kakaraa!

En tajua miks joku luulee että Timppa on nainen.. miks mies ei vois palstailla? Paitsi että on se vähän outoa kun oon saanut sellasen metsästävä äijä kuvan siitä.. ei sovi profiilliin..

no oispa mullakin tollanen mies joka hoitaa noin paljon lapsia....oikee perhemies...kateellinen oon kyllä mun mies vois käyä kanssa täällä palstalla niin tajuisi jotain naisten ja äitien maailmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no oispa mullakin tollanen mies joka hoitaa noin paljon lapsia....oikee perhemies...kateellinen oon kyllä mun mies vois käyä kanssa täällä palstalla niin tajuisi jotain naisten ja äitien maailmasta.

No paljon ja paljon mutta minkä kolmivuorotyöltä kerkeää. Ja vaimollahan tää oli aina auki ja välillä huusi vilkaisemaan.Sanoi että tuohon sinun pitäisi vastata.Tein työtä käskettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Outoa, ettei naispuoliseksi oletettavien nikkien "omistajista" tehdä lain vastaavia kysymyksiä.

Voiko mies -oletettu mies- oikeasti herättää näin suuren mielenkiinnon?

no onhan toi jo nähty ennenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lillan:
Minusta tuntuu että Timppa on ihan ehta nainen. Jostain kumman syystä tykkää täällä vain olla miehenä ja suotakoon se hänelle. Minäkin tykkään olla mielummin harmaana - ollut jo kaksi vuotta. Ja Timppa nyt kyllä heti väittää olevansa ehdottomasti mies mutta väittäkööt, sehän kuuluu asiaan myös...

Vaimo ei viitsi enää rekisteröityä mutta minä mieluummin puhun omalla nimellä.Pitää näes pysyä pheittensa takana.Ja millähän sinut saa uskomaan etten ole naikkonen?

kokemuksesta voin kertoo ettet saa niitä uskomaan millään :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mulle on ihan sama onko Timppa timppa vai pimppa, mut ihmettelen suuresti miten nuo timpat jaksaa viihtyy tääl, en mä ainakaan jaksais missään "jatkoajalla" palstailla kuten mieheni :whistle:

Jatkoaika on hyvä, olen siellä usein!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hö?

Kuvanhan voi otattaa ilman rillejä. :saint: B)
Lapsena ei tajunnut. :D

Kun minä sain ala-asteella silmälasit (käyttötarve oli vain taululle katsellessa tai tv:tä ) niin nehän oli PAKKO laittaa koulukuvaan ja olin ONNESSANI niistä... B)
Kyllä se into sitten hiipui...

Ja aina kun kävin uudet rillit hakemassa, oli näkö huonontunut! Melkein sokkona aina kuljin ja leffassakin melkein vasta valojen sammuttua laitoin lasit päähän että näen...
Kerran sitten optikko sanoi, että "Millä tänne löysit, etkä mennyt lyhtypylväitä päin?" kun sanoin tulleeni ilman laseja, kun ne on rikki... :(
Siitä alkoi PIILOLINSSI- kausi.

Nyt lasten kanssa on "helpompi" vaan aamulla vetää lasit pähän ja illalla laittaa ne pöydälle...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mulle on ihan sama onko Timppa timppa vai pimppa, mut ihmettelen suuresti miten nuo timpat jaksaa viihtyy tääl, en mä ainakaan jaksais missään "jatkoajalla" palstailla kuten mieheni :whistle:

Sinua ei tietysti lätkä kiinnosta mutta minua tää perhe-elämä sattuu pakostakin kiinnostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No paljon ja paljon mutta minkä kolmivuorotyöltä kerkeää. Ja vaimollahan tää oli aina auki ja välillä huusi vilkaisemaan.Sanoi että tuohon sinun pitäisi vastata.Tein työtä käskettyä.

Mikä sun vaimon nikki on?

Yhteistyössä