R
R.I.P.
Vieras
Aidsille kasvonsa silloisen poikaystävänsä Joken kanssa 1990-luvulla antanut Timo "Timppa" Wårell, 53, on kuollut, kertoo 7 päivää -lehti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hassu sattuma, että aidsia tuntuu sairastavan vain narkkarit ja homoseksuaalit..
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hassu sattuma, että aidsia tuntuu sairastavan vain narkkarit ja homoseksuaalit..
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hassu sattuma, että aidsia tuntuu sairastavan vain narkkarit ja homoseksuaalit..
yksikään mun tuntema hiv-positiivinen ei ole kumpaakaan. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hassu sattuma, että aidsia tuntuu sairastavan vain narkkarit ja homoseksuaalit..
eikös se pääasiassa niiden vitsaus olekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hassu sattuma, että aidsia tuntuu sairastavan vain narkkarit ja homoseksuaalit..
Poikkeushan vahvistaa säännön...?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hassu sattuma, että aidsia tuntuu sairastavan vain narkkarit ja homoseksuaalit..
eikös se pääasiassa niiden vitsaus olekin![]()
Eiköhän nykyään aidsiin sairastu useammin heterot kuin homot...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hassu sattuma, että aidsia tuntuu sairastavan vain narkkarit ja homoseksuaalit..
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hassu sattuma, että aidsia tuntuu sairastavan vain narkkarit ja homoseksuaalit..
Poikkeushan vahvistaa säännön...?
poikkeuksia ne homot ja narkomaanit ovat jos tilastoja katsoo. Narkomaanejen ongelma on lähinnä c-hepatiitti ja homojen ongelma hiv oli joskus 80-luvulla
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Hassu sattuma, että aidsia tuntuu sairastavan vain narkkarit ja homoseksuaalit..
Ei minunkaan. Kaikki tuntemani hiv positiiviset ovat noin kolmekymppisiä miehiä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:HIV-positiivisia homomiehiä (11.7.2010) 863 kpl , heteromiehiä 552, heteronaisia 486, lesbonaisia 0.
Hiv-positiivisia heteroita on siis enemmän kuin homoja.
Lähde :
http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/hivsuo.html
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:tarttuukohan siksi helpoiten miesten kesken kun se bebareikä menee rikki helpommin ku toosa...
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:HIV-positiivisia homomiehiä (11.7.2010) 863 kpl , heteromiehiä 552, heteronaisia 486, lesbonaisia 0.
Hiv-positiivisia heteroita on siis enemmän kuin homoja.
Lähde :
http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/hivsuo.html
Voit tietenkin myös miettiä sitä, että homoja on noin 5 % väestöstä ja heidän hiv-osuutensa on lähes 50 %.
En ymmärrä miksi jotkut eivät voi tai halua myöntää sitä, että hiv on ongelma erityisesti homomiesten keskuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:En ymmärrä miksi jotkut eivät voi tai halua myöntää sitä, että hiv on ongelma erityisesti homomiesten keskuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Anaaliyhdyntä on suurin syy, toinen syy on se, että homomiehet harrastavat keskimäärin paljon enemmän yhden illan suhteita ja heidän seksuaalikulttuurinsa on "vapaamielisempää".
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:En ymmärrä miksi jotkut eivät voi tai halua myöntää sitä, että hiv on ongelma erityisesti homomiesten keskuudessa.
Mutta itse olen miettinyt sitä että ehkä homot on aktiivisempia käymään noissa testeissä? Moni hetero ajattelee että ei se omalle kohdalle satu, homot taas miettii että sekin voi olla mahdollista ja siksi käy testeissä enemmän. Jos kaikkien olisi pakko käydä testeissä voisi tulos olla erilainen..