Mihin palstan miehet on kadonneet?

  • Viestiketjun aloittaja mihin kadonneet?!
  • Ensimmäinen viesti
mihin kadonneet?!
Tääl saa olla vauvasta vaariin... kait. Mut kun ap teitä miehiä tänne kaipaa (?) niin siihen vastasin että miksi pitäis olla, eikö se riitä että on kaikenlaisia nimimerkkejä, kun mistä sitä edes tietää kuka on oikea, kuka feikki... Minkäkin olen oikeasti mies. ;)
mä mitään kaipaa mutta ihmettelin vaan minne kaikki on hävinnyt.Mulle oni han sama onko joku oikeesti mies tai nainen tai joku teini joka feikkaa.Juurikin sitä et kun on niitä nimimerkkejä kadonnut (jotka nyt väittävät ainakin olevansa miehiä) niin mietin vaan et minne ovat kadonneet.
 
Beep
mä mitään kaipaa mutta ihmettelin vaan minne kaikki on hävinnyt.Mulle oni han sama onko joku oikeesti mies tai nainen tai joku teini joka feikkaa.Juurikin sitä et kun on niitä nimimerkkejä kadonnut (jotka nyt väittävät ainakin olevansa miehiä) niin mietin vaan et minne ovat kadonneet.
Jaa, no kuka sä sit oot? Jotenkin vaan kun harmaana tälläsiä ruotii, niin on puoli uskottavuutta heti jo pois valmiina. :D
 
Kepsis
Tämä palsta on nykyään tylsä. Ei minkäänlaisia piristäviä väittelyitä/keskusteluita, pelkkää henkilökohtaisuuksien yrittelyä silmän kantamattomiin. Aika moni hyvä keskustelija on lähtenyt täältä kun meno on vähän yksinkertaista, suuri osa mennyt erittäin vähäpuheiseksi myös niistä joiden tekstejä on jaksanut lukea. Uskoisin että syyt on aika samoja.
 
Tämä palsta on nykyään tylsä. Ei minkäänlaisia piristäviä väittelyitä/keskusteluita, pelkkää henkilökohtaisuuksien yrittelyä silmän kantamattomiin. Aika moni hyvä keskustelija on lähtenyt täältä kun meno on vähän yksinkertaista, suuri osa mennyt erittäin vähäpuheiseksi myös niistä joiden tekstejä on jaksanut lukea. Uskoisin että syyt on aika samoja.
Nii on. Jos on joku keskustelu, jossa ei mennä henkilökohtasuuksiin niin silloin se koskee haalareita tai jotain muuta yhtä mielenkiintosta.
 

Yhteistyössä