mikä helvetin laiskuri musta on tullut???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
ennen pidin kodin aina siistinä, tein ruuat, pesin pyykkiä ym normaalia kodin juttuja.

nykyään en vaan jaksa, ei huvita, en viitsi enkä välitä. teen valmiita ruokia tai eineksiä, pyykit lojuu puhtaana ties kuinka kauan ja odottaa viikkausta kaappeihin. kämppä näyttää kuin täällä olisi pommi räjähtänyt, kasoja joka paikassa, en jaksa imuroida koirien karvoja pois.

vuosia hoidin kaiken kummempia miettimättä tai väsymättä. nyt olen vaan niin poikki kaikkeen. jokapäivä samat jutut, tekeminen ei lopu koskaan! koti ei ole ikinä siisti vaikka mitä tekisi. :(

Sitä sattuu, kausiluonteista ;) Täällä on kans hirveen näköstä, vaikka ennen hanatkin oli aina kiillotettu! Anna anteeksi itelles, kyllä se siitä. Ja tartteeko aina olla todella siistiä?

Alkuperäinen kirjoittaja N:
Sitä sattuu, kausiluonteista ;) Täällä on kans hirveen näköstä, vaikka ennen hanatkin oli aina kiillotettu! Anna anteeksi itelles, kyllä se siitä. Ja tartteeko aina olla todella siistiä?

ei tartte todellakaan olla todella siistitä, mutta pitäisi sitä edes jotain kotihommia joskus tehdä!!!! mulla saattaa nykyisin olla vessa pesemättä monta viikkoa! pölyt pyyhkimättä joku kuukauden.... kun en vaan välitä enää.

mulla on ihan sama ollu nyt reilu puol vuotta,ja niin syyllinen olo koko ajan..mitään ei huvittais tehdä ja aina vaan väsyttäis.. Oonki toivonu että tää menis ohi nyt kun kevät tulee,muuten mä en enää kestä!

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu tunne:
olet alkanut istua palstalla? *kiillottelee omaa sädekehäänsä samalla*

ei oo siitä kiinni. mä tuun tänne kun muuta en jaksa. kun ei vaan helkkari huvita. oon ihan ku joku zombie. :( ja kyllä mä ennenkin palstailin, mutta silti hoidin kodin jutut.

Yhteistyössä