Alkuperäinen kirjoittaja kiusaamistr:
Alkuperäinen kirjoittaja TitsuLiina:
Alkuperäinen kirjoittaja EI ON EI:
periksi ei saa missään nimessä antaa!!
ei on ei ja kyllä on kyllä. LOOGISUUTTA!! ei pidä pelästyä huutavaa muksua, siinähän huutaa ja huutavalle ei kannata selittää mitään, odottaa kun rauhottuu. jos heittelee tavaroita ym. niin silloin tiukka ote ja "ei!" tepsii. ite ei tietenkään kande hermostua...

meillä 4v. poika mattoon käärittiin pahimman yli ja auttoi todella! (se on turvallinen ja hyväksytty tapa kasv. piireissä!)

mua naurattaa täällä tuo mattoon kääriminen jotenkin kun mä kuvittelen meidän oman neljä-vee "hirviön" pään pilkottavan meidän maton välistä huutamassa
Anteeksi :ashamed: en voinut muutakaan.
Jaksuja kaikille uhmailijoiden kanssaeläjille! :hug:
melkoista väkivaltaa on lapseen käytetty. ihan varmasti tehoaa. kun tieto on, että jos huudan, minut rullataan mattoon, niin varmasti alistuu ja lakkaa raivoamasta.
On varmaan aika pelottava ja ahdistava kokemus, olla rullattuna mattoon.
v oisin kuvitella, miten omani tulisi sieltä sitten aivan hysteerisesti tuskin henkeä saisi, niiskuttaisi vain. ja kun seuraavan kerran saisi uhmakohtauksen ja näkisi maton, alkaisi huutaa: mä lopetin jo! mä lopetin jo! mä oon ihan kiltti ja hyvällä tuulella jo nyt ! katso vaikka - ja alkaisi heilua hyväntuulisena - meillä kun kamala rangaistus on huoneeseen vienti ja ovi kiinni !
ja ammattikasvattajien kakarat kääritään mattoon !!
missä käytetään tommosta ns. MATTOTERAPIAA, missä 4 vuotias, halooo!! ei mikään härän raivon voimat omaava mielenterveyspotilas, v aan pieni lapsi!! rullataan mattoon!
eipä ihme että just ammattikasvattajien lapsista tulee ihan mitä sattuu.