Mikä FB-tuttua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ano"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ano"

Vieras
Tämä nainen lisää päivityksiä/kuvia/linkkejä jatkuvalla syötöllä ja tykkää itse niistä kaikista.Muutama päivä sitten hän päivitti kansikuvansa,tykkäsi siitä itse,kommentoi kuvaan "mun tärkeimmät <3 " ja tykkäsi vielä tästä omasta kommentistaan!

Sama biisilinkkien kanssa,tykkää itse jokaisesta.Olen piilottanut hänet koska ärsyttää kun etusivu on aina täynnä jotain aforismeja tai uusia webbikuvia hänen naamasta.

Olen naureskellen ihmetellyt että johtuukohan epävarmuudesta vai mistä...Näyttää hauskalta kun kaikista omista jutuista "tykätään" .Jotenkin jakomielitautisen näköistä kun tykkää vielä omista kommenteistakin =D

Joskus noi voivat kyllä ärsyttää...biisilinkit musasta joka mua ei kiinnosta pätkääkään..ja ne lainatut aforismit..saahan sitä toki ihan omiakin ajatuksia esittää. Mutta en ole jaksanut estää niitä. Tylsää olisi jos seinällä ei näkyisi yhtään mitään...

Ei muuta elämää. Itseäkin ärsyttää kun linkitetään niitä aforismeja, ties mitä horoskooppeja yms. Itse olen mieluummin laittamat mitään ja annan olla tyhjän seinän kun etsin tyhjänpäiväisyyksiä.

Mua alkoi naurattamaan Febo-kaverisi. Ei pahalla, vaan itseänikin kyllästyttää tiettyjen ihmisten aforismit ja hempeät kuvat. Ihan noin aktiivista itselleen peukuttajaa en tiedä, mutta tulee mieleen onko kyse ihan vaan innostuksesta omia harrasteitaan kohtaan. Ettei siis peukuta itselleen, vaan mitä on löytänyt ja siten kiittelee hyvää musiikin tekijää tai aforismin kirjoittajaa?

Mua alkoi naurattamaan Febo-kaverisi. Ei pahalla, vaan itseänikin kyllästyttää tiettyjen ihmisten aforismit ja hempeät kuvat. Ihan noin aktiivista itselleen peukuttajaa en tiedä, mutta tulee mieleen onko kyse ihan vaan innostuksesta omia harrasteitaan kohtaan. Ettei siis peukuta itselleen, vaan mitä on löytänyt ja siten kiittelee hyvää musiikin tekijää tai aforismin kirjoittajaa?

Ehkä linkkien peukutus selittyy innostuksesta mutta että "tykkää" omista päivityksistä ja omista kommenteista.Esim status "Olimme pojan kanssa puistossa",hän tykkää siitä ja jos kirjoittaa siihen alle vielä niin tykkää omasta kommentista...Näyttää niin hullulta =)

Alkuperäinen kirjoittaja ei elämää;28158691:
Ei muuta elämää. Itseäkin ärsyttää kun linkitetään niitä aforismeja, ties mitä horoskooppeja yms. Itse olen mieluummin laittamat mitään ja annan olla tyhjän seinän kun etsin tyhjänpäiväisyyksiä.

sama homma,olkoot sitten tyhjillään.

Yhteistyössä