mikä EGYPTIN kohde paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
kehukaa tai haukkukaa.. B)

miehen kanssa kaksin oltaisiin lähdössä, joten lapsia ei tarvitse miettiä.
sukellusta, yhdessäoloa ja aurinkoa kaivataan B)
el gouna "esitteen" mukaan kiehtoo mutta-- :whistle:

Ehdottomasti Sharm el sheik...hyvät mahdollisuudet sukeltamiseen ja auringon ottoon..ja tekemistä on myös iltaisin...isommissa hotelleissa on hotellin puolesta ohjelmaa,jos ei aina jaksa lähteä "kaupungille".El gouna on paljon rauhallisempi kohde..eikä välttämättä niin paljon tekemistä,kuin Sharmissa...ollaan itse lähdössä taas ensi syksynä kyseiseen kohteeseen lasten kanssa...odotetaan jo matkaa innolla B) B)

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmina:
Ehdottomasti Sharm el sheik...hyvät mahdollisuudet sukeltamiseen ja auringon ottoon..ja tekemistä on myös iltaisin...isommissa hotelleissa on hotellin puolesta ohjelmaa,jos ei aina jaksa lähteä "kaupungille".El gouna on paljon rauhallisempi kohde..eikä välttämättä niin paljon tekemistä,kuin Sharmissa...ollaan itse lähdössä taas ensi syksynä kyseiseen kohteeseen lasten kanssa...odotetaan jo matkaa innolla B) B)

kiitos.
sharmiin ollaan kallistumassa. sukellusjutuista luin netistä ja taitaa olla meidän honeymoon kohde :p

Itse pidin el gounasta. Se on niin kaunis laguunoinensa ja siellä on myös hyvät mahdollisuudet lähteä merelle. Iltaohjelmaakin on sopivasti tarjolla. halvempi paikka kuin jotkut muut vähän "suljetummat" turistialueet Hurghadan lähistöllä.

ja siksi suosittelinkin Sharm el sheikkiä..se on minun oma lempikohde;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmina:

Yhteistyössä