Mikä biisi??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Noona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Noona"

Vieras
Minua vaivaa kovasti yhden biisin nimi! Se kuului kahdessa televisiosarjassa: Suomen surkein kuski sekä Toisenlaisissa frendeissä. Surkeimmassa kuskissa se kuului siinä kohdin kun esiteltiin tämä kuski nimeltä Ansku ja toisenlaisissa frendeissä siinä kun frendit menivät elämä lapselle konserttiin ja heiltä tultiin pyytämään nimmareita. Se on vähän sellainen disco biisi joka menee jotenkin näin : i wanna be i wanna be i know gonna be know gonna. Kiinnittikö kukaan huomiota kyseisiä ohjelmia katsoessaan biisin? Tietääkö joku biisiä?
 

Yhteistyössä