M
maikki 77
Vieras
Poika 1v.2kk. Nukkuminen ollut aivan alusta asti vaikeaa. Menee yö unille klo:19.00-19.30. Nukkuu rauhallisesti siihen klo:23.00 asti ja sitten se alkaa, kitinä, itku, sängyssä seisomaan nouseminen ja kaikki mahdollinen. otan pojan syliin ja nukutan hänet siinä ja takaisin omaan sänkyyn.Ja taas kohta sama rulianssi, ja sitä jatkuu noin puolen tunnin välein Olen ottanut hänet viereen nukkumaan mutta ei ole ollut apua, pyörii, kitisee ja nousee istumaan. Aamulla "herää" siinä klo:04-05. Tarhaan lähtö klo:06:15 ja siellä päiväunet n.klo:12-13 välisenä aikana , eikä nuku sen jälkeen vasta kun menee yö unille mentäessä. Pojalla ollut heinäkuusta asti korvatulehduksi ja nyt sai lähetteen putkitukseen ja kitarisojen poistoon. Päivisin kuitenkin hyväntuulinen ja reipas. Hampaatkin kaikki tulleet, ettei nekään vaivaa. Tässä vain alkaa olla itse niin loppu, henkisesti sekä fyysisesti. Tuntuu että kaikka sukulaiset vähättelevät asiaa, mutta olen itse kyllä eri mieltä.Tämä alkaa vaikuttaa jo parisuhteeseen.Mies ei saa poikaa nukkumaan ,poika huutaa tai alkaa leikkimään ym...... :'( :'(